The news is by your side.

Advertisement

بھارتی قیادت نہرو کا کشمیریوں کے ساتھ کیا وعدہ پورا کرے: وزیر اعظم آزاد کشمیر

مظفر آباد: وزیر اعظم آزاد جموں و کشمیر راجہ فاروق حیدر کا کہنا ہے کہ ہندوستان اپنے شیطانی مقاصد سے باز آجائے، بھارتی قیادت نہرو کا کشمیریوں کے ساتھ کیا گیا وعدہ پورا کرے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم آزاد جموں و کشمیر راجہ فاروق حیدر نے یوم یکجہتی کشمیر پر اپنے پیغام میں کہا کہ دنیا بھر میں لوگ آج یوم یکجہتی کشمیر منا رہے ہیں، یہ دن مقبوضہ کشمیر کے عوام کے ساتھ حکومت پاکستان کی یکجہتی کا اظہار کرتا ہے۔

راجہ فاروق حیدر کا کہنا تھا کہ پاکستان کے عوام مظلوم کشمیریوں کی پشت پر کھڑے ہیں، کشمیری خود کو اکیلا نہ سمجھیں۔ 5 اگست کے بھارتی اقدام کو ریاست کے عوام نے مسترد کردیا۔

انہوں نے کہا کہ کشمیریوں کو مبارکباد دیتا ہوں جو 9 لاکھ بھارتی فوج کے سامنے ڈٹ کر کھڑے ہیں، کامل یقین ہے ہماری جدوجہد کامیابی سے ہمکنار ہوگی۔ ہندوستان اپنے شیطانی مقاصد سے باز آجائے۔ بھارتی قیادت نہرو کا کشمیریوں کے ساتھ کیا گیا وعدہ پورا کرے۔

راجہ فاروق حیدر کا کہنا تھا کہ بھارتی یکطرفہ اقدامات سے اقوام متحدہ کی قراردادیں پرانی نہیں ہوں گی، انشا اللہ فتح حق کی ہوگی۔

خیال رہے کہ آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں مظلوم کشمیریوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کا دن منایا جارہا ہے، آج کے دن کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے لیے ریلیاں نکالی جائیں گی اور تقریبات منعقد کی جائیں گی۔

یوم یکجہتی کشمیر کے موقع پر اپنے پیغام میں وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ بھارت نے 80 لاکھ کشمیریوں کو اپنی ہی سرزمین پر قیدی بنا رکھا ہے، بھارت دنیا کے سامنے بے نقاب ہوگیا ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں فوجی محاصرہ اور غیر قانونی اقدام ختم کرے، بھارت زیر حراست کشمیریوں اور حریت رہنماؤں کو رہا کرے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں