site
stats
سندھ

ایم کیو ایم نے اتوار کونکالی جانے والی ریلی مؤخر کردی

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ کی جانب سے کل بروز اتوار کو نکالی جانے والی ریلی کو مؤخر کردیا ہے، ذرائع کا کہنا ہے کہ بارش کی صورتحال اور جگہ جگہ سڑکوں پر پانی جمع ہونے کے سبب ریلی مؤخر کی گئی ہے۔

ذرائع کے مطابق ریلی کی نئی تاریخ کا اعلان بعد میں کیا جائے گا، یاد رہے کہ متحدہ قومی موومنٹ نے کارکنان کی غیر قانونی گرفتاریوں اور لاپتہ کارکنان کی بازیابی، غیرقانونی چھاپوں اور ماورائے عدالت قتل کے خلاف احتجاجاً عائشہ منزل سے نمائش چورنگی تک ریلی نکالنے کا اعلان کیا تھا۔

قبل ازیں ایم کیو ایم نے گزشتہ روز کارکنان کے ماورائے عدالت قتل، جبری گمشدگیوں اور غیر اعلانیہ سیاسی پابندی کے خلاف کراچی پریس کلب پر دو روزہ علامتی بھوک ہڑتال بھی کی تھی جس میں لاپتہ کارکنوں کے اہل خانہ اپنے عزیزوں کی تصاویر اٹھائے بھوک ہڑتال کیمپ میں موجود تھے۔

بھوک ہڑتالی شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے ایم کیو ایم کے ڈپٹی کنونیر عامرخان اور متحدہ رہنماء شاہد پاشا نے کہا کہ ہمارے تحفظات کوئی دور نہیں کر رہا، ہم قومی سلامتی کے اداروں کا احترام کرتے ہیں۔

کراچی آپریشن کی وجہ سے دہشت گردی کی وارداتوں میں کمی آئی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ ہم گھروں پر قومی پرچم نہیں لہرا سکتے کیونکہ قومی پرچم کو سیاسی جھنڈا بنا دیا گیا ہے۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top