The news is by your side.

شاہین آفریدی سے متعلق رمیز راجہ کا اہم بیان

کراچی: پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجہ کا کہنا ہے کہ شاہین آفریدی کے مسئلے کو بلا ضرورت متنازع بنایا گیا ہے، کوئی کیسے کہہ سکتا ہے کہ ہم شاہین آفریدی کا خیال نہیں رکھیں گے۔

تفصیلات کے مطابق آج منگل کو پاک انگلینڈ میچ کے سلسلے میں چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نیشنل اسٹیڈیم کراچی پہنچے، میڈیا سے گفتگو میں انھوں نے بتایا کہ شاہین آفریدی انگلینڈ میں ہے اور ان کا ری ہیب ہو رہا ہے، وہ ورلڈ کپ میں پاکستان ٹیم میں شامل ہوں گے۔

قبل ازیں، رمیز راجہ کے ساتھ انگلینڈ کرکٹ بورڈ کے ڈپٹی چیئرمین مارٹن ڈارلو، اور ای سی بی کے دیگر عہدیداران بھی اسٹیڈیم پہنچے، جہاں ڈائریکٹر انٹرنیشنل ذاکر خان نے مہمان وفد کا استقبال کیا، برطانوی ہائی کمشنر کرسچن ٹرنر بھی میچ دیکھنے اسٹیڈیم آئیں گے۔

چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نے کہا کہ میں صرف کرکٹ کی طرف توجہ دے رہا ہوں، امید کرتا ہوں آج اچھا مقابلہ ہوگا، ورلڈ کپ کی تیاری کے لیے یہ ایک اہم سیریز ہے۔

انھوں نے کہا ہم نے کوشش کی تھی انگلینڈ کو پاکستان لے کر آئیں، وہ روٹھ کر گئے تھے اور انھیں بہت محنت کر کے لے کر آئے ہیں۔

رمیز راجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان نے ایشیا کپ کا فائل کھیلا، ایونٹ میں بھارت کو شکست دی، کیا اب اس ٹیم کو غلطی کرنے کی تھوڑی سی لچک دیں گے یا نہیں؟ انھوں نے کہا میں بابر اعظم کو بھی یہی سمجھاتا ہوں کہ فینز کی یادداشت کمزور ہے، فینز کو خوش کرنے کے لیے آپ کو ہر میچ جیتنا ہوگا۔

پی سی بی چیئرمین نے یہ بھی کہا کہ کرسیوں کی امپورٹ بند ہونے پر اب فینز کو گراؤنڈ میں شادی کی کرسیوں پر بٹھا رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں