rana sana استعفیٰ مانگنے والےمئی 2018تک انتظار کریں، رانا ثناء اللہ pml
The news is by your side.

Advertisement

استعفیٰ مانگنے والے مئی 2018 تک انتظارکریں، رانا ثناء اللہ

فیصل آباد : صوبائی وزیر قانون راناثناء اللہ نے کہا ہے کہ استعفیٰ مانگنے والےمئی 2018 تک انتظار کریں، دھرنے اور لانگ مارچ منفی سوچ رکھنے والے سیاستدانوں کے ہتھکنڈے تھے، نوازشریف سعودی عرب مسلم امہ کے رہنما کے طور پر گئے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے فیصل آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، رانا ثناءاللہ نے کہا کہ مجھ سے ساڑھے چارسال سے استعفیٰ مانگا جارہاہے، استعفیٰ مانگنے والےمئی 2018 تک انتظارکریں انہیں استعفیٰ مل جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ساڑھے چار سال سےملک میں عدم استحکام، افراتفری کا ماحول پیدا کرنے کی کوشش ہورہی ہے، دھرنے، لاک ڈاؤن کا مقصد یہ تھا کہ پاکستان آگے نہ بڑھے، دھرنے، لانگ مارچ منفی سیاستدانوں کے ہتھکنڈے تھے۔

وزیر قانون کا کہنا تھا کہ شریف برادران کے دورہ سعودی عرب سے اپوزیشن ابہام کا شکار ہے، نواز شریف سعودی عرب مسلم امہ کے رہنما کے طور پر گئے ہیں، وہ امت مسلمہ کیلئے مثبت کردار ادا کررہے ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کی جےآئی ٹی میں تمام افراد پیش ہوئے تھے، جے آئی ٹی نے کچھ پولیس اور کچھ  پاکستان عوامی تحریک کے کارکنان کو ذمہ دارقرار دیا ہے۔

اس مقدے میں 149 افراد پر الزام عائد ہوا، جن لوگوں پر الزامات ہیں وہ عدالتوں میں بھی پیش ہورہے ہیں۔


مزید پڑھیں: شہبازشریف اور رانا ثناءاللہ کو مستعفی ہونا پڑے گا، آصف زرداری


راناثناء اللہ نے کہا کہ باقر نجفی رپورٹ میں کسی خاص شخصیت کو ذمہ دارنہیں ٹھہرایا گیا، پاکستان میں لاشوں کی سیاست کسی کو نہیں کرنے دینگے، ماڈل ٹاؤن مقدمہ چل رہاہے، شہر کے چوکوں اور چوراہوں پر تقاریر کرنا ٹھیک نہیں۔


مزید پڑھیں: رانا ثنا کا استعفی پہلا مطالبہ ہے، پیچھے نہیں ہٹیں گے، حمید الدین سیالوی


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں