spot_img

تازہ ترین

ملک میں اسلامی صدارتی نظام کے نفاذ کی درخواست خارج

اسلام آباد : سپریم کورٹ نے ملک میں اسلامی...

قومی اسمبلی سے خواتین کی مخصوص نشستوں پر نوٹیفکیشن جاری

الیکشن کمیشن نے سندھ اور بلوچستان سے قومی اسمبلی...

آئی ایم ایف پاکستان کی نئی منتخب حکومت کے ساتھ کام کرنے کے لیے تیار

اسلام آباد : عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف)...

پنجاب اسمبلی کا اجلاس آج طلب، نو منتخب ارکان حلف اٹھائیں گے

لاہور : پنجاب اسمبلی کا افتتاحی اجلاس آج صبح...

سابق کمشنر راولپنڈی لیاقت چٹھہ نے معافی مانگ لی

سابق کمشنر راولپنڈی لیاقت چٹھہ نے الیکشن کمیشن سے...

عمران خان اگر اقتدار میں آ گیا تو ملک کا بھٹہ بٹھا دے گا، رانا ثنااللہ

لندن : وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے عمران خان پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان اگر اقتدار میں آ گیا تو ملک کا بھٹہ بٹھا دے گا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے لندن میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا عمران خان6،7 ماہ سے مظاہرے ہی کر رہے ہیں، عمران خان نے سب کچھ کرکے دیکھ لیا، بری طرح ناکام ہوئے، عوام عمران خان کی فتنہ وفساد پر مبنی سیاست کے ساتھ نہیں۔

راناثنااللہ نے سوال کیا کیا محسن نقوی عثمان بزدارسےبھی گئےگزرےہیں؟ محسن نقوی صحافی اورقابل آدمی ہیں، ان کا نام پی ڈی ایم جماعتوں نےمشاورت کے بعد دیا۔

وزیرداخلہ نے نقیب اللہ محسود کے قتل کیس سے متعلق سوال پر کہا کہ فیصلےسےاتفاق نہ کرنےوالےعدالت سےرجوع کرسکتےہیں، عدالت نےثبوت کی بنیادپرفیصلہ کرناہوتاہے، بظاہر کچھ نظر آتا ہے مگرلوگ عدالت میں گواہی نہیں دیتے، عدالت کےفیصلےپراعتراض ہے تو ہائی کورٹ میں اپیل کی جائے۔

عمران خان پر کڑی تنقید کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ عمران خان پاکستان کے حق میں ہےنہ چیف الیکشن کمشنرکے، ان کا ایک ہی ایجنڈا ہے، اگر وہ اقتدارمیں ہے توسب ٹھیک، عمران خان کہتے ہیں مجھے اقتدارنہ ملے تو پاکستان پر ایٹم بم گرا دو۔

راناثنااللہ نے کہا کہ آپ کل الیکشن کرالیں پھر بھی عمران خان نتائج تسلیم نہیں کرے گا، عمران خان اگر اقتدار میں آ گیا تو ملک کا بھٹہ بٹھا دے گا۔

نواز شریف کے حوالے سے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ نواز شریف ن لیگ کی الیکشن مہم کی قیادت کریں گے، وزیراعظم کے امیدوار نوازشریف خود یا جس کووہ چاہیں گے وہ ہوگا۔

Comments

- Advertisement -