The news is by your side.

Advertisement

ٹوکریوں کا مطلب لفافہ ہوتا ہے: رانا ثنااللہ کا اعتراف

لاہور: پاکستان مسلم لیگ ن کے رہنما رانا ثنا اللہ نے مریم نواز آڈیو لیک کے تناظر میں اعتراف کیا ہے کہ ٹوکریوں کا مطلب لفافہ ہوتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے میو اسپتال میں لیگی ایم پی اے بلال یاسین کی عیادت کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے رانا ثنا اللہ نے ٹوکریوں کا لفظ لفافے کے زمرے میں آنے کا اعتراف کیا۔

انھوں نے کہا ٹوکریوں کا مطلب لفافہ ہوتا ہے، واضح رہے گزشتہ روز مریم نواز کی ایک اور آڈیو لیک ہوئی ہے، جس میں انھوں نے پرویز رشید سے کہا ابو آذربائیجان سے دو ٹوکریاں لائے ہیں، ایک نصرت جاوید اور ایک رانا جواد کو دینی ہے۔

رانا ثنا نے تبصرہ کرتے ہوئے کہا کوئی ہمارے بارے میں تجزیہ کرتا ہے تو ہمیں بھی حق حاصل ہے کہ گفگتو میں اس پر تبصرہ کریں، سوال یہ ہے کہ مریم نواز کی آڈیو لیک کو گزشتہ روز ہی کیوں لیک کیا گیا؟

مسلم لیگ ن اور جنگ جیو کا گٹھ جوڑ ، مریم نواز کی ایک اور مبینہ آڈیو لیک

انھوں نے کہا فارن فنڈنگ کیس میں الیکشن کمیشن کی اسکروٹنی رپورٹ سے نظر ہٹانے کے لیے آڈیو کا پنڈورا کھولا گیا ہے، سب کو پتا ہے کہ آڈیو کہاں سے ریکارڈ ہوتی ہے۔

خیال رہے کہ آڈیو لیک میں سینئر صحافی حسن نثار اور ارشاد بھٹی پر الزامات لگائے گئے اور سینئر تجزیہ کاروں سے متعلق نازیبا کلمات کا بھی استعمال کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں