رنبیر کپور کی ہم جنس پرست کردار ادا کرنے میں دلچسپی -
The news is by your side.

Advertisement

رنبیر کپور کی ہم جنس پرست کردار ادا کرنے میں دلچسپی

ممبئی: بھارتی اداکار رنبیر کپور کا کہنا ہے کہ وہ کسی فلم میں ہم جنس پرست کا کردار ادا کرنا چاہتے ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ انہیں اس کی تحریک پاکستانی اداکار فواد خان سے ملی۔

رنبیر کپور آج کل اپنی فلم ’اے دل ہے مشکل‘ کی پروموشن میں مصروف ہیں جو رواں برس اکتوبر میں ریلیز ہونے جارہی ہے۔ فلم کا ٹیزر اور ٹائٹل سانگ شائقین میں بے پناہ مقبولیت حاصل کرچکا ہے اور لوگ بے چینی سے فلم کی ریلیز کا انتطار کر رہے ہیں۔

ایک بھارتی فیشن میگزین کو انٹرویو دیتے ہوئے رنبیر کا کہنا تھا کہ ابتدا میں انہیں ہم جنس پرست کا کردار ادا کرنے میں کوئی دلچسپی نہیں تھی۔ لیکن اب ان کے خیالات تبدیل ہوگئے ہیں اور اگر انہیں کسی ایسے کردار کی پیشکش ہوئی تو وہ اسے ضرور قبول کریں گے۔

رنبیر کا کہنا ہے کہ انہیں اس موضوع پر اپنے خیالات بدلنے کی تحریک پاکستانی اداکار فواد خان سے ملی۔

فواد خان نے کرن جوہر کی فلم ’کپور اینڈ سنز‘ میں ہم جنس پرست کا کردار ادا کیا تھا اور ان کا کہنا تھا کہ انہیں یہ کردار ادا کرنے میں کوئی پریشانی نہیں ہوئی۔

رنبیر کپور کا دعویٰ ہے کہ فواد خان نے اس ٹرینڈ کی ابتدا کردی ہے اور اب بہت سے اداکار ایسا کردار ادا کرنے میں کوئی جھجھک محسوس نہیں کریں گے۔

ranbir-2

رنبیر اور فواد خان فلم ’اے دل ہے مشکل‘ میں ایک ساتھ جلوہ گر ہورہے ہیں اور فلم کی شوٹنگ کے دوران دونوں کے درمیان اچھی دوستی ہوچکی ہے۔

واضح رہے کہ بالی ووڈ میں اس موضوع پر پہلی فلم ’دوستانہ‘ 2008 میں بنائی گئی جس میں ابھیشک بچن اور جان ابراہام نے ہم جنس پرست بننے کی اداکاری کی تھی۔ فلم میں دکھایا گیا ہے کہ کرائے کا مکان حاصل کرنے کے لیے وہ خود کو ہم جنس پرست ظاہر کرتے ہیں اور پھر دونوں کو ہی اپنی مالک مکان پریانکا چوپڑا سے محبت ہوجاتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں