ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

لڑائی کے بعد رنبیر کی سابق دوست کا رویہ کیا ہوتا تھا؟ اداکار نے بتادیا

اشتہار

حیرت انگیز

کترینہ کیف اور رنبیر کپور شادی کے بعد اپنی اپنی زندگی میں خوش ہیں مگر ایک زمانہ جانتا ہے کہ دونوں سپراسٹارز چھ سالوں تک قریبی رشتے میں رہے تھے۔

رنبیر کپور اور کترینہ کیف کے راستے تو جدا ہوگئے ہیں تاہم ان کے درمیان بدستور ایک تناؤ سا نظر آتا ہے حالانکہ ان دنوں کے شریک حیات عالیہ بھٹ اور وکی کوشل ایک دوسرے کے بہت اچھے دوست ہیں۔

اپنے بریک اپ کے بعد سے باربی ڈول اور اینیمل کے اداکار نے کبھی ایک ساتھ کوئی فلم سائن نہیں کی حالانکہ وہ کچھ سال پہلے ایک اشتہار میں ساتھ نظر آئے تھے۔

- Advertisement -

حال ہی میں جب رنبیر کپور کو فلم فیئر 2024 کے لیے بہترین مرد اداکار کی کیٹیگری میں نامزدگی ملی ہے۔ان دنوں رنبیر کی ایک پرانی ویڈیو زیرگردش ہے جس میں انھیں اپنی سابق گرل فرینڈ کے بارے میں بات کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔

انٹرویو میں رنبیر کا کہنا تھا کہ ’میری ایک سابق گرل فرینڈ رہی ہے، جب بھی ہماری لڑائی ہوتی تھی تو وہ ایوارڈ توڑ دیتی تھی۔

بالی وڈ اداکار نے ہنستے ہوئے بتایا کہ میں اس دوران بھی اسے کہتا تھا کہ وہ فلم فیئر ایوارڈز ہیں انھیں ہاتھ مت لگانا۔

رنبیر کپور اب تک 6 فلم فیئر ایوارڈز حاصل کر چکے ہیں اور ان کی صلاحیتوں کے پیش نظر امید ہے کہ وہ آنے والے سالوں میں مزید فلم فیئر بھی حاصل کریں گے۔

مداحوں نے ان کے انٹرویو سے اندازہ لگانا شروع کردیا ہے کہ سابق گرل فرینڈ جس کے بارے میں رنبیر بات کر رہے ہیں وہ کوئی اور نہیں بلکہ کترینہ کیف ہیں۔

خیال رہے کہ رنبیر ڈیڑھ سال تک دیپیکا پدوکون کے ساتھ ڈیٹ کرتے رہے تھے تاہم اچانک انکا افیئر کترینہ کے ساتھ ہوگیا اور انھوں نے دیپیکا کا دل توڑ دیا۔ تاہم بریک اپ کے بعد بھی چاکلیٹی ہیرو نے اپنی سابقہ محبت کا احترام کیا اور ان کے ساتھ تقریبات میں میل جول برقرار رکھا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں