The news is by your side.

Advertisement

رینجرز اختیارات کا معاملہ، آج سندھ اسمبلی فیصلہ کرے گی

کراچی :رینجرز کے قیام اور خصوصی اختیارات کے معاملے پر سندھ اسمبلی میں قرارداد آج پیش کی جائے گی، رات گئے وزیرِاعلی سندھ نے رینجرز اختیارات پر مشاورت جاری رکھی۔

سندھ اسمبلی کا اجلاس آج ہوگا، اجلاس میں کراچی میں رینجرز کے خصوصی اختیارات میں توسیع کے معاملے پر قرارداد پیش کی جائے گی، سندھ میں سیاسی گرما گرمی اور ہلچل کے پس منظر میں توقع ہے کہ رینجرز کے اختیارات کی توسیع کے معاملے پر ایوان میں گرما گرم بحث کی جائے گی۔

آرٹیکل ایک سوسینتالیس کے تحت قرارداد کی منظوری اسمبلی کے ایجنڈے میں بارہویں نمبر پر ہے۔

اس سے قبل رات گئے کراچی آپریشن کے کپتان قائم علی شاہ کی زیرصدارت رینجرز اختیارات پر مشاورتی اجلاس ہوا، جس میں سندھ اسمبلی میں قرار داد کے متن کو آخری شکل دی گئی، اجلاس میں پیپلزپارٹی کے سینئر رہنماوں نثارکھوڑو، مرادعلی شاہ ،سکندر میندھر وسمیت دیگر وزراء نے شرکت کی۔

دوسری جانب گذشتہ روز وزیراعلٰی سندھ قائم علی شاہ نے کہا ہے کہ رینجرز کے اختیارات میں توسیع میں دوچاردن تاخیرسےآسمان نہیں گرپڑے گا، قائم علی شاہ کارینجرز اختیارات کے معاملے پر ہونے والے مباحثوں پر ناراضگی کا اظہار کرتے ہوئے کہنا تھا کہ رینجرز اختیارات کے معاملے پرسیاست چمکانی مناسب نہیں۔

قائم علی شاہ کا کہنا تھا کہ وفاق کے دوسرے اداروں سے مسئلہ ہے، نیب اورایف آئی اے سندھ میں من مانیاں کررہے ہیں، وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا تھا کہ وفاقی اداروں کی صوبے میں من مانیوں کامعاملہ بھی آج سندھ اسمبلی میں اٹھائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں