کراچی: رینجرز شہریوں کو پینے کا مفت پانی دینے کے لیے سرگرم rangers karachi
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: رینجرز شہریوں کو پینے کا مفت پانی دینے کے لیے سرگرم

کراچی: پاکستان رینجرز نے شہر قائد کے عوام کو صاف اور مفت پانی مہیا کرنے کے لیے جامع منصوبے کا آغاز کردیا۔

ترجمان رینجرز کی جانب سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ پاکستان رینجرز سندھ نے کراچی کے عوام کے لیے پینے کے صاف پانی کی مفت فراہمی کے لیے جامع منصوبے کا آغاز کردیا۔

منصوبے کے تحت رینجرز کی جانب سے شاہراہوں، اسپتالوں، تعلیمی اداروں سمیت مختلف مقامات پر پینے کے پانی کے صاف کولر نصب کیے گیے ہیں جہاں سے شہری بالکل مفت ٹھنڈا پانی حاصل کرسکتے ہیں۔

رینجرز اعلامیے کے مطابق منصوبے کو عملی جامع پہنانے کے لیے اسٹیل واٹر ٹینکس، الیکٹریک کولر اور چلر پلانٹ کی تنصیب کا عمل جاری ہے، اس سہولت سے یومیہ 90 ہزار سے ایک لاکھ گیلن تک پانی فراہم کیا جائے گا۔

پڑھیں: رینجرز نے کراچی کے بعد پورے سندھ میں ہیٹ اسٹروک سینٹرز قائم کردیے

اسٹیل واٹر ٹینکس کی تنصیب کے بعد بلدیہ ٹاؤن کے مختلف علاقوں بنگالی پاڑہ، بلوچ محلہ، حقانی گڑھ، سی بلاک ، اے 3، سیکٹر 11 اے، گلشن غازی، سعید آباد، چکوال محلہ اور راشد آباد میں پانی فراہم کیا جائے گا۔

سمینٹڈ واٹر ٹینکس کے ذریعے پیٹرول پمپ چورنگی، ڈرائیونگ لائسنس برانچ، ٹی ٹی سی کالج حیدری، ناظم آباد، نیو کراچی اللہ والی چورنگی، اورنگی ٹاؤن، کے ڈی اے فلیٹ سرجانی ٹاؤن، عابد آباد، ہزارہ کالونی میں یومیہ 400 سے 500 گیلن تک مفت پانی فراہم کیا جائے گا۔

الیکٹرک واٹر کولرز کے ذریعے سائٹ اسٹیڈیم، اورنگی قطر اسپتال، جامعہ یونیورسٹی،  عباسی شہید اسپتال، مجاہد کالونی اور حب ریور روڈ پر یومیہ 500 لیٹر پینے کا پانی فراہم کیا جائے گا۔

مزید پڑھیں: کراچی میں بارش، رینجرز پریشان عوام کی مدد کیلئے سڑکوں پر

چلر پلانٹس کھنڈو گوٹھ، سول اسپتال اور صدر کے مختلف علاقوں میں نصب کیے جائیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں