riaz راؤ انوارنے میرا جہازکبھی استعمال نہیں کیا، ملک ریاض bahria town
The news is by your side.

Advertisement

راؤ انوار نے میرا جہاز کبھی استعمال نہیں کیا، ملک ریاض

کراچی : چیئرمین بحریہ ٹاؤن ملک ریاض نے کہا ہے کہ میں کبھی غیرقانونی کام نہیں کرتا، راؤ انوار نے میرا جہاز کبھی استعمال نہیں کیا، نقیب اللہ میرے بچوں کی طرح ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے مختلف ذرائع ابلاغ پر چلنے والی خبروں کے ردعمل میں اپنے ایک ویڈیو پیغام میں کیا، ملک ریاض نے ویڈیو پیغام میں کہا ہے کہ مجھے بھی نقیب اللہ محسود کے قتل کا اتناہی دکھ ہےجتنا ان کے والدین اورپاکستانیوں کو ہے۔

انہوں نے کہا کہ نقیب اللہ میرے بچوں کی طرح ہے، لواحقین کے غم میں برابر کا شریک ہوں، نقیب کیس میں جو بھی قصور وار ہیں قانون کے شکنجے سے بچ نہیں سکتے، ا س کے قتل کے مقدمے کا فیصلہ قانون کے مطابق ہوگا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ میں کبھی غیرقانونی کام نہیں کرتا نہ اس کا حصہ بنتا ہوں، جوجہاز میری ملکیت ہیں8سال سے انہیں کبھی راؤانوار نےاستعمال نہیں کیے۔

انہوں نے بتایا کہ گزشتہ 2،3 ہفتےسے علاج کیلئے ملک سے باہرہوں، میں نے آج تک ایسا کوئی بھی کام نہیں کیا جو ملک کےخلاف یا غیرقانونی ہو، اس کے علاوہ بحریہ ٹاؤن بھی کبھی غیرقانونی کاموں کاحصہ کبھی نہیں بنا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں