بھارتی ہائی کمیشن میں بڑی تعداد میں را کے ایجنٹ رکھے گئے، سراج الحق
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی ہائی کمیشن میں بڑی تعداد میں را کے ایجنٹ رکھے گئے، سراج الحق

پشاور : جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق نے کہا ہے کہ بھارتی ہائی کمیشن میں بڑی تعداد میں را کے ایجنٹ رکھے گئے، بھارتی خفیہ ادارے پاکستان میں انتشار پھیلانے میں مصروف ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امیر جماعت اسلامی سراج الحق ایک بڑے جلسہ عام سے خطاب کر رپے تھے انہوں نے کہا کہ کرپشن مٹاؤ تحریک سب سے پہلے جماعت اسلامی نے شروع کی اور کرپٹ مراعات یافتہ طبقے کے خلاف ہماری جدو جہد کرپشن کے خاتمے تک جاری رہے گی۔

انہوں نے کہا کہ جماعت اسلامی پاکستان کو ایک خوشحال اسلامی ریاست بنانا چاہتی ہے جس کے لیے جماعت اسلامی قربانی دیتی آئی ہے اور آج بھی بنگلہ دیش میں پاکستان سے محبت کے جرم میں جماعت اسلامی کے رہنما پھانسی چڑھ رہے ہیں۔

امیر جماعت اسلامی کا کہنا تھا کہ ہم نے پاکستان کی غریب عوام کے لیے ہمیشہ قربانیاں دی ہیں، جماعت اسلامی ایسا پاکستان دیکھنا چاہتی ہے جہاں بچے ملاوٹ زدہ دودھ نہ پیتے ہوں،جہاں ہر بچے کے ہاتھ میں قلم اور دوات ہو اور بے روزگار کو روزگار ملے،ایسا پاکستان جس میں حکمراں پہرہ دیں اور عوام آرام سے سوئیں۔

انہوں نے کہا کہ میں نے اپنے کارکنان کو ہدایات جاری کیں ہیں کہ دوسروں سے الجھیں نہیں ہمیشہ مثبت بات کریں اور کسی منفی سرگرمیوں میں ملوث نہ ہوں۔

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا کہ ہمسائیہ ملک اپنے خفیہ اداروں کے ذریعے ہمارے ملک کو نقصان پہنچا رہا ہے اور بھارتی ہائی کمیشن بڑی تعداد میں را کے ایجنٹ بھرتی کیے ہوئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں