The news is by your side.

Advertisement

کرونا ویکسین: ترک صدر نے قوم کو خوش خبری سنا دی

انقرہ: ترک صدر رجب طیب اردوان نے قوم کو خوش خبری سناتے ہوئے کہا ہے کہ کرونا ویکسین ملک پہنچ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق صدر اردوان نے جمعے کو ایک بیان میں کہا کہ کرونا ویکسین کی 3 ملین خوراکیں ترکی پہنچ چکی ہیں، مزید خوراکوں کے لیے دیگر ممالک کے ساتھ بھی رابطہ جاری ہے۔

صدر اردوان نے قوم کو یہ خوش خبری استنبول کی آیا صوفیہ الکبیر مسجد آمد کے موقع پر سنائی، انھوں نے کہا کرونا وائرس کے خلاف اقدامات کے تحت چین سے 3 ملین خوراکیں ترکی پہنچ گئی ہیں اور یہ سلسلہ مستقبل میں بھی جاری رہے گا۔

انھوں نے کہا ہماری بات چیت کے نتیجے میں چین سے 30 لاکھ ویکسین خوراکیں آ چکی ہیں، لیکن ہمارا ہدف 50 ملین ہے، جرمنی سے بھی زیادہ سے زیادہ ویکسین لینے کے لیے بات چیت کر رہے ہیں، اس بات چیت کے دوران ویکسین کی مشترکہ تیاری پر بھی غور کیا جا رہا ہے۔

اردوان نے بتایا کہ روس کے ساتھ بھی ویکسین کے سلسلے میں مذاکرات کا سلسلہ جاری ہے، سائنسی و تیکنیکی ریسرچ کونسل اس سلسلے میں کام کر رہا ہے۔

انھوں نے کہا 2020 کا سال پوری انسانیت کے لیے سخت اور تکلیف دہ سال تھا، لیکن امید ہے کہ 2021 کا سال کرونا وائرس کے خاتمے اور کمی کا سال ثابت ہوگا۔

واضح رہے کہ امریکی کمپنی فائزر اور بائیو این ٹیک سے تیار کی جانے والی ویکسین میں ایک ترک ڈاکٹر جوڑے نے بھی خدمات انجام دیں، ڈاکٹر اعور شاہین ترکی کو ویکسین کی فراہمی یقینی بنانے کے حوالے سے کافی سرگرم تھے جس میں انھیں کامیابی ملی اور فریقین میں ویکسین کی فراہمی کے لیے ایک معاہدے پر دستخط ہو چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں