The news is by your side.

Advertisement

ایک دن میں روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹس میں 57 ملین ڈالر موصول، بیرون ملک پاکستانیوں نے ریکارڈ قائم کردیا

اسلام آباد : وزیراعظم شہبازشریف نے روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹس میں ایک دن میں ریکارڈ رقوم بھجوانے پر بیرون ملک پاکستانیوں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا گذشتہ روز ستاون ملین ڈالرموصول ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہبازشریف نے روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹس میں رقوم بھجوانے پر بیرون ملک پاکستانیوں کو خراج تحسین اور اظہار تشکر کیا۔

شہبازشریف نے کہا کہ ایک دن میں 57 ملین ڈالر بھجوا کر بیرون ملک پاکستانیوں نے نیا ریکارڈ قائم کیا ہے، گزشتہ روز ایک دن میں سب سے زیادہ 57 ملین ڈالر اسٹیٹ بینک کو موصول ہوئے، یہ رقم بیرون ملک پاکستانیوں کی ایک دن میں بھجوائی گئی سب سے زیادہ ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹ میں جمع رقوم کا حجم 4.5 ارب ڈالر سے تجاوز کرگیا ، ہماری حکومت روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹ اسکیم کی مکمل حمایت اور سرپرستی کررہی ہے، ایک دن میں ریکارڈ رقوم بھجوانے پر بیرون ملک پاکستانیوں کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔

شہبازشریف نے کہا کہ بیرون ملک پاکستانی ہمارا قیمتی اثاثہ ہیں جن کے دل پاکستان کی محبت میں دھڑکتے ہیں اور ہمیشہ ملکی معیشت کی مضبوطی اور بہتری میں کردارادا کرتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ وعدہ ہے معاشی مشکلات کے بھنور سےنکل کر امیدوں اور توقعات پر پورا اتریں گے اور پورا یقین ہے اوورسیزمستقبل میں بھی پاکستان کی مدد پرخلوص جذبے سےکرتے رہیں گے۔

وزیراعظم نے کہا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی سہولت کے لئے موجودہ حکومت متعدد اقدامات کررہی ہے، اوورسیزپاکستانیوں کی کی زندگیوں میں آسانیوں کے لیےکوئی کسراٹھانہیں رکھیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں