رائل ایئرفورس 5 اکتوبر کو سی ویو پر فضائی مظاہرہ کرے گیRed Arrows
The news is by your side.

Advertisement

رائل ایئرفورس ایروبیٹکس ٹیم ریڈایروز آج کراچی سی ویو پر فضائی کرتب دکھائےگی

کراچی : برطانیہ اور پاکستان کے درمیان 70 سالہ دوستی کا جشن منانے کے لئے پاک فضائیہ پہلی مرتبہ رائل ایئرفورس کے تعاون سے آج سی ویو پر فضائی مظاہرہ کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق پاک فضائیہ تاریخ میں پہلی مرتبہ بین الاقوامی طور پر تسلیم شدہ ریڈ ایروز ایکروبیٹکس ٹیم آف رائل ایئرفورس کے ساتھ مل کر آج کراچی کے سی ویو پر مہارت کا مظاہرہ کرے گی۔

ترجمان کے مطابق ایئر شو آج
دوپہر ڈیڑھ بجے کراچی کے ساحل پر ہوگا ، جہاں عام شہریوں کو بھی جانے کی اجازت ہوگی۔

ترجمان پاک فضائیہ کے مطابق ریڈایروز کے مختلف طیارے فضاؤں میں رنگ بکھیریں گے جبکہ ایئرشو میں پاک فضائیہ کا جے ایف 17تھنڈر طیارہ بھی اپنے فضائی کرتب سے جوہر دکھائے گا۔

فضائی مظاہرے میں رائل ایئرفورس کی موجودگی سے کراچی کا نیلا آسمان سرخ رنگ میں تبدیل ہوجائیں گا کیونکہ رائل ایئر فورس کی ٹیم فضائی کرتب کی فارمیشن کے حوالے سے اپنی شاندار پرفارمنس کے لیے شہرت رکھتی ہے۔

واضح رہے کہ ریڈ ایروز ٹیم 1964 میں قائم ہوئی تھی، پہلی مرتبہ اس ٹیم نے 1965میں اپنے فن کامظاہرہ کیا تھا، اب تک دنیا بھر میں 4 ہزار سے زائد بار فضائی کرتب کا مظاہرہ کرچکی ہے۔

ٹیم 120 افراد پر مشتمل ہیں، جن میں پائلٹس ، انجینئرز اور معاون عملہ شامل ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں