The news is by your side.

Advertisement

بیماریوں سے محفوظ رکھنےکا جادوئی طریقہ

سائنسی ترقی کے اس دور میں بعض مقامات ایسے بھی آتے ہیں جہاں انسان صنعتی دور کی ہوشربا ایجادات کے بجائے اپنی قدیم دانش کے تحت ایجاد کردہ طریقہ کار کو ترجیح دیتا ہے اور ایسا ہی کچھ معاملہ بیماریوں کے قبل از وقت علاج کا ہے۔

جی ہاں ! اگر آپ بیماریوں کے علاج کے جدید طریقہ کار سے متفق نہیں یا دواوٗں کے سائڈ افیکٹ سے بچنا چاہتے ہیں تو مساج ایک ایسا متوازی طریقہ علاج ہے جو کہ آپ کو بہت سے بیماریوں سے قبل از وقت بچالیتا ہے اور یہ طریقہ بلاشبہ صدیوں کا آزمودہ ہے۔

مساج ایک قدیم طریقہ علاج جو کہ بدن درد، تناؤ اور مختلف قسم کی الرجیز کے علاج میں انتہائی کارآمد سمجھا جاتا ہے۔

Treatment-Foot-bath-1830x1220

انسانی جسم میں اعصاب کا ایک طویل جال موجود ہے جن کی تعداد پندرہ ہزار سے زائد ہے اور یہ تمام اعصاب جسم میں ایک مربوط نظام رکھتے ہیں۔

انسانی جسم میں کئی ایسے مخصوص مقامات ہیں جہاں مخصوص انداز میں دباؤ دینے سے مخصوص نوعیت کے اثرات مرتب ہوتے ہیں اور یہ اثرات انسانی جسم کو درپیش کئی بیماریوں کا قبل از بیماری علاج بھی ثابت ہوتے ہیں۔

c1637e33-bb58-4947-844c-f182e9056206_tablet

تحقیق سے ثابت ہوا کہ مخصوص مقامات پر دباؤدینے سےجسم کے مخصوص حصوں میں خون کا دباؤ بڑھتا ہے جس سے جسم کے دفاعی نظام کو بھرپور مقدار میں مدافعتی سیلز اور آکسیجن میسر آتی ہے جو کہ جسمانی افعال میں درستگی کا سبب بنتی ہے۔

انسانی پیر اعصاب کا ایک طرح سے کنٹرول پینل ہیں جہاں مختلف مقامات پر مخصوص مساج اوردباؤ کے ذریعےجسم کے مختلف اعضاء کی کارکردگی میں اضافہ کیا جاسکتا ہے جن میں بالخصوص دماغ ، آنکھیں ، قلب، گردے اور جوڑ شامل ہیں۔ یہ انسانی جسم کے وہ اعضاء ہیں جو کہ بہت زیادہ شکست و ریخت کا شکار ہوتے ہیں۔

foot

پاؤں کے تلووں پر کیا جانے والا چند منٹوں کا مساج آپ کو تمام عمر کئی قسم کی بیماریوں سے نہ صرف محفوظ رکھ سکتا ہے بلکہ پہلے سے موجود بیماریوں کے خلاف نبرد آزما ہونے کے لئے ایک نئی قوت بھی فراہم کرتا ہے۔

تو پھر سوچ کیا رہے ہیں ؟ اپنی مصروف زندگی میں سے روزانہ کچھ لمحے اپنے لیے نکالیے اور اپنے پیروں کا مساج کرکے پائیں کئی ایسی بیماریوں چھٹکارہ جن کا علاج آج کے جدید دور میں بھی کسی سوہانِ روح سے کم نہیں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں