hindu مذہبی رسومات کی ادائیگی کیلئے ہندو یاتریوں کی پاکستان آمد religious
The news is by your side.

Advertisement

مذہبی رسومات کی ادائیگی کیلئے ہندو یاتریوں کی پاکستان آمد

لاہور : مذہبی رسومات کی ادائیگی کے لیے سو سے زیادہ ہندو یاتری پاکستان پہنچ گئے، شاندار استقبال اور بھرپور محبتیں ملنے پر ہندو یاتریوں کے چہرے خوشی سے کھل اٹھے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت سے سو سےزائدہندو یاتری واہگہ بارڈر سے لاہور پہنچ گئے، ہندو یاتری پاکستان میں اپنے دس روز ہ قیام کے دوران میر پور خاص میں میرو پور شاہ دانی عبادت گاہ کی مذہبی رسومات میں شرکت کریں گے۔

پاکستان پہنچنے پر ان کا شاندار استقبال کیا گیا، اس موقع پر وہ بھی بہت خوش نظر آرہے تھے، کچھ تو فرط محبت میں گنگنا بھی اٹھے۔

ہندو یاتری پاکستان میں اپنے دس روز ہ قیام کے دوران میر پور خاص میں میرو پور شاہ دانی عبادت گاہ کی مذہبی رسومات میں شرکت کریں گے اور تیس نومبر کو واہگہ کے راستے بھارت واپس روانہ ہو جائیں گے۔

ہندو یاتری اپنی مذہبی رسومات کے سلسلے میں دس روز تک پاکستان میں قیام کرینگے، وہ کل اسپیشل ٹرین سے سکھر اور میر پور روانہ ہوں گے۔


مزید پڑھیں: ہندوؤں کے مذہبی مقامات کی حفاظت کریں گے، صدیق الفاروق


ہندو یاتری میرو پور شاہ دانی عبادت گاہ کی مذہبی رسومات میں شرکت کرینگے، متروکہ وقف املاک بورڈ کی جانب سے ہندو یاتریوں کو سفری اور رہائشی سہولت فراہم کی گئی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں