The news is by your side.

Advertisement

شائقین کرکٹ کے لئے بڑی خبر، پی سی بی نے پی ایس ایل کے بقیہ میچز کی خوشخبری سنا دی

لاہور: پی ایس ایل سکس کے بقیہ میچز کے انعقاد پر چھائے بادل چھٹ گئے، پاکستان کرکٹ بورڈ کو ابوظہبی میں میچز کرانے کی تحریری اجازت مل گئی۔

تفصیلات کے مطابق سی ای او پاکستان کرکٹ بورڈ وسیم خان نے قوم کو خوشخبری سنائی کہ پی ایس ایل کےبقیہ میچز ابوظہبی میں کرانےکی تحریری اجازت مل گئی ہے، جس کے بعد ابوظبی میں ایونٹ سے متعلق تمام رکاوٹیں ختم ہوگئیں ہیں۔

وسیم خان نے کہا کہ تاریخی موقع پر پی سی بی کے اسٹاف کا خصوصی شکریہ ادا کرتا ہوں ، ایمریٹس کرکٹ بورڈ اور ابوظہبی اسپورٹس کونسل کے بھی شکرگزار ہیں، اسٹاف کی کوششوں سے پی سی بی اپنا وعدہ پورا کرنےمیں کامیاب ہوئی، ہم ایونٹ مکمل کرانے کےلیےتیار ہیں۔

پی سی بی کی جانب سے جاری بیان کے مطابق پوری کوشش ہے کہ یکم جون سے بقیہ میچز کا آغازہو، بقیہ میچز کا نیا شیڈول جاری کیا جائیگا۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے مطابق پی ایس ایل سکس کے بقیہ میچز کی تحریری اجازت ملنے کے بعد فرنچائز نمائندگان اور پی ایس ایل انتظامیہ کااجلاس کچھ دیربعدہوگا، اجلاس میں فرنچائز نمائندگان کو اعتماد میں لیاجائےگا۔

ڈائریکٹر میڈیا پی سی بی کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا کہ پی ایس ایل میچز کے لیےکوشش کررہےتھے،انتظامات مکمل تھے،جیسےہی کنفرمیشن ملی اعلان کردیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں