The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو مسلسل پانچویں ماہ 2 ارب ڈالر سے زیادہ کی ترسیلات موصول، سعودی عرب سرفہرست

کراچی: سمندر پار پاکستانیوں نے مسلسل پانچویں ماہ ترسیلات زر کی مد میں دو ارب سے زائد ڈالر کی رقم پاکستان بھجوائی، جو گزشتہ سال اکتوبر کے مقابلے چودہ فیصد زائد ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کورونا کے باوجود ملکی معاشی اشاریوں میں بہتری کا سفر جاری ہے، اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ مسلسل پانچویں ماہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں نے دو ارب روپے سے زائد ترسیلات وطن بھجوائیں۔

اسٹیٹ بینک ک کہنا ہے کہ اکتوبر کے دوران ترسیلات زر دو ارب تیس کروڑ ڈالرز تک پہنچ گئیں، جو گزشتہ سال اکتوبر کے مقابلے چودہ فیصد زائد ہیں۔

رواں مالی سال کے ابتدائی چار ماہ میں مجموعی ترسیلات زر کا حجم ساڑھے چھبیس فیصد اضافے سے نوارب چالیس کروڑ ڈالرز رہا ، سب سے زیادہ ترسیلات سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں کی جانب سے موصول ہوئیں۔

اسٹیٹ بینک کے مطابق سعودی عرب سے 30 فیصد، امریکہ سے 16 فیصد اور لندن سے 14 فیصد اضافی رقوم پاکستان بھیجی گئیں۔

گزشتہ ماہ ترسیلات زر مجموعی طور پر بڑھ کر7.1ارب ڈالر کی ریکارڈ سطح تک پہنچ گئیں تھیں، جو گذشتہ برس کی اسی مدت کے مقابلے میں31.1فیصد زیادہ تھیں۔

یاد رہے کہ اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی رپورٹ کے مطابق جولائی میں ملکی تاریخ کی بلند ترین ترسیلات زر 2 ارب 76 کروڑ ڈالر موصول ہوئیں، یہ جون 2020 کی نسبت 12.2 فیصد جبکہ جولائی 2019 کی نسبت 36.5 فیصد زیادہ ہیں۔

اسٹیٹ بینک کا کہنا تھا کہ جولائی 2020 میں گزشتہ سال کے مقابلے میں ترسیلات زر میں ساڑھے 36 فیصد اضافہ ہوا۔ یہ کسی ایک مہینے میں پاکستان میں آنے والی ترسیلات زر کی بلند ترین سطح ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں