The news is by your side.

Advertisement

نشوہ سے متعلق رپورٹ کل پیش کریں گے: سی ای او سندھ ہیلتھ کیئر کمیشن

کراچی: سی ای او سندھ ہیلتھ کیئر کمیشن، منہاج قدوائی کہتے ہیں کہ نشوہ سے متعلق رپورٹ کل پیش کی جائے گی، دارالصحت اسپتال کے سی ای او نے استعفیٰ دے دیا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں‌ گفتگو کرتے ہوئے کیا، انھوں نے  کہا کہ اسپتال کو  معیار بہتر کرنے کے لئے وقت دیں گے.

ان کا کہنا تھا کہ ہیلتھ کیئر کمیشن کا قیام 2018 فروری میں ہوا، ہیلتھ کیئر کمیشن کو سندھ بھر سے 50 شکایتیں آئیں، 29 شکایتوں کا ازالہ کیا، 16 پر کام چل رہا ہے، اسپتالوں سے متعلق چار ریگولیٹری اتھارٹی ہیں، جو کام کر رہی ہیں.

مزید پڑھیں: کراچی: کورنگی میں غلط انجکشن لگنے سے 4 سالہ بچی جاں بحق

انھوں نے کہا کہ نشوہ سے متعلق رپورٹ حتمی مراحل میں ہے، کل پیش کریں گے، نشوا کو متعلقہ ڈاکٹر کی ہدایت پرنرسنگ اسسٹنٹ نے انجکشن لگایا، غیرتربیت یافتہ اسپتال کے عملے کو فارغ کرنے کی سفارش کریں گے، اسپتال کے معیار کو بہتر کرنے کی ضرورت ہے.

انھوں نے کہا کہ 19 سالہ عصمت کیس کاعلم ہے، مگر براہ راست ہمارے پاس نہیں آیا.

یاد رہے کہ آج شہر قائد کے علاقے کورنگی میں ایک اور افسوس ناک واقعہ پیش آیا، جب غلط انجکشن لگنے سے 4 سالہ بچی جاں بحق ہوگئی۔

پولیس حکام نے واقعے میں ملوث نجی کلینک کے ڈاکٹرکوحراست میں لے لیا۔ پولیس کا کہنا ہے کہ شام کے وقت بچی کوکلینک لایا گیا تھا، ڈاکٹرنے بچی کو سیپوٹیکس کا انجکشن لگایا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں