The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کا سرکاری اداروں کو فعال بنانے کا مشن، اہم رپورٹ پیش

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کو وزارتوں اور ذیلی اداروں میں زیر التوا انکوائریز پر رپورٹ پیش کر دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق پی ایم ڈلیوری یونٹ نے وزیر اعظم کی ہدایت پر وزارتوں اور اداروں کو مراسلہ جاری کرتے ہوئے ہدایت کی ہے کہ زیر التوا انکوائریز کی رپورٹ پر وزیر اعظم آفس کو 90 روز میں کارروائی کی رپورٹ پیش کی جائے۔

وزیر اعظم کو پیش کردہ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ تمام انکوائریز وزارتوں اور ذیلی اداروں کی سطح پر زیر التوا ہیں، ان میں فنانس ڈویژن 316 زیر التوا انکوائریز کے ساتھ سر فہرست ہے، جب کہ زرعی ترقیاتی بینک کی 237 انکوائریز زیر التوا ہیں۔

رپورٹ کے مطابق پوسٹل سروس کی 184، پاور ڈویژن کی 193 انکوائریز، وزارت داخلہ کی 110، انڈسٹریز پروڈکشن کی 245 انکوائریز زیر التوا ہیں، یہ انکوائریز کارکردگی اور نظم و ضبط کی خلاف ورزیوں پر مبنی ہیں، 14 جنوری کو پی ایم ڈی یو نے کابینہ میں بھی رپورٹ پیش کی تھی۔

ادارے اتنے مضبوط کر دوں گا جتنے پہلے کبھی نہیں ہوئے: وزیر اعظم

رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ یہ زیر التوا انکوائریز پرموشن، ٹریننگ، اور بہتر کارکردگی کے راستے میں رکاوٹ ہیں، 2001 سے یہ انکوائریز زیر التوا ہیں جن کو نظر انداز کیا گیا۔

خیال رہے کہ وزیر اعظم عمران خان اداروں کی کارکردگی بہتر بنانے پر مسلسل توجہ مرکوز کر رہے ہیں، اس سلسلے میں ان کی حکمت عملی کے نتائج بھی سامنے آنے لگے ہیں، گزشتہ ماہ وزراتِ مواصلات نے کارکردگی رپورٹ جاری کرتے ہوئے بتایا تھا کہ نیشنل ہائی وے اتھارٹی (این ایچ اے) کی آمدن میں 25 ارب 80 کروڑ روپے کا ریکارڈ اضافہ ہوا۔

گزشتہ روز وزیر اعظم ہاؤس میں معروف قانون دان بابر اعوان کے ساتھ ملاقات میں انھوں نے اپنے اس عزم کو دہرایا تھا کہ وہ ملکی ادارے اتنے مضبوط کر دیں گے جتنے پہلے کبھی نہیں ہوئے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں