site
stats
عالمی خبریں

واشنگٹن : 50ری پبلکن رہنماؤں کا ڈونلڈ ٹرمپ کیخلاف کھلا خط

واشنگٹن : ڈونلڈ ٹرمپ سے اپنی پارٹی کے سیبنئر حکام بیزار ہوگئے، ری پبلکن پارٹی کے اہم رہنماؤں نے ڈونلڈ ٹرمپ کیخلاف کھلا خط تحریر کیا اور ان پر تحفظات کا اظہار کیا ہے۔

امریکی کی قومی سلامتی پرتجاویز تیار کرنے والے ڈونلڈ ٹرمپ کی اپنی ہی ری پبلکن پارٹی کے پچاس اہم رہنماؤں نے ایک کھلا خط جاری کرتے ہوئے ڈونلڈ ٹرمپ کو امریکا کی سلامتی کیلئے بڑا خطرہ قرار دے دیا ہے۔

usa

ری پبلکن پارٹی کے پچاس رہنماؤں کے مطابق ڈونلڈ ٹرمپ کا مزاج اور رویہ کسی طور پر امریکا کا صدر بننے کا اہل نہیں۔ خط میں لکھا گیا کہ ڈونلڈ ٹرمپ امریکا کے بدترین اور خطرناک صدر ثابت ہوسکتے ہیں جبکہ وہ امریکا کی سلامتی کو بھی خطرے میں ڈال سکتے ہیں۔


 مزید پڑھیں :  ہیلری کلنٹن داعش کی بانی اور اوباما بدترین صدر ہیں، ٹرمپ


 

trump

خط میں مزید کہا گیا ہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ میں صدر ہونے کا کردار، اقدار اور تجربے کا فقدان ہے، ٹرمپ کا مذہبی رواداری، میڈیا کی آزادی اور عدلیہ سمیت امریکی قوانین کے بارے میں کوئی خاص آگاہی نہیں۔


 مزید پڑھیں :  ڈونلڈٹرمپ نے امریکا میں مسلمانوں کی آمد پر پابندی کا مطالبہ کردیا


خط لکھنے والوں میں سی آئی اے کے سابق ڈائریکٹر جنرل ہیڈن، ہوم لینڈ سیکورٹی کے سابق سیکریٹریز مائیکل شیرٹوف اور ٹوم رج ، سابق نائب وزیر دفاع ڈوو زاخیم، سابق نائب وزیر خارجہ اور نیشنل انٹیلی جنس کے ڈائریکٹر جان نیگروپونٹے، سابق نیشنل سیکورٹی ایڈوائز ر ایرک ایڈلمین اور سابق نائب وزیا خارجہ رابرٹ زولیک بھی خط لکھنے والوں میں شامل ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top