The news is by your side.

Advertisement

3 ماہ بعد آج سے شروع ہونے والی بین الاقوامی کرکٹ کی بحالی میں ایک اور رکاوٹ آ گئی

ساؤتھمپٹن: 3 ماہ بعد آج سے شروع ہونے والی بین الاقوامی کرکٹ کی بحالی ایک بار پھر کھٹائی میں پڑ گئی۔

تفصیلات کے مطابق تین ماہ بعد آج سے شروع ہونے والی بین الاقوامی کرکٹ کی بحالی دوبارہ مشکل میں پڑ گئی، ساؤتھمپٹن میں انگلینڈ اور ویسٹ انڈیز کے مابین کھیلے جانے والے ٹیسٹ میچ کے پہلے ہی روز (آج) محکمہ موسمیات نے بارش ہونے کی پیش گوئی کر دی ہے۔

انگلینڈ اور ویسٹ انڈیز کی کرکٹ ٹیموں کے درمیان تین ٹیسٹ میچوں پر مشتمل سیریز کا پہلا میچ آج سے دی روز باؤل، ساؤتھمپٹن میں شروع ہوگا، تاہم بارش کے امکان کے باعث میچ کا آغاز کھٹائی میں پڑ گیا ہے۔

محکمہ موسمیات نے برطانوی وقت کے مطابق صبح 7 بجے سے لے کر شام 4 بجے تک بارش کی پیش گوئی کی ہے جب کہ میچ برطانوی وقت کے مطابق صبح 11 بجے شیڈول ہے۔

خیال رہے کہ کرونا وائرس کے باعث یہ میچز بند دروازوں کے پیچھے بغیر شائقین کے کھیلے جائیں گے تاہم کھلاڑیوں کو شائقین والا ماحول دینے کے لیے شائقین کے مصنوعی شور کی آڈیو اور میوزک چلایا جائے گا تاکہ کھلاڑیوں کا مورال بلند رہے۔

یاد رہے کہ کرونا وائرس کی وبا کی وجہ سے بین الاقوامی کرکٹ 117 دنوں سے معطل ہے۔ تاریخ میں پہلی بار میچ بند اسٹیڈیم میں ہو رہا ہے، گیند کو تھوک لگانے پر پابندی ہوگی، ایمپائر کو کیپ یا سوئٹر سنبھالنے کو نہیں دیا جائے گا اور کھلاڑیوں کا حوصلہ بڑھانے کے لیے لاؤڈ اسپیکر سے کراؤڈ کا شور پلے کیا جائے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں