The news is by your side.

Advertisement

متحدہ عرب امارات، 60 فیصد خصوصی رعایت پر خریداری کرنے کا نادر موقع

دبئی: متحدہ عرب امارات کے 47ویں جشن آزادی کی خوشی میں تمام ریٹیلرز نے 60فیصد خصوصی رعایت دینے کا اعلان کردیا، جس کے تحت 5کروڑ 50 لاکھ درہم مالیت کی 25 ہزار سے زائد اشیاء کم قیمت پر فروخت کی جائیں گی۔

خلیج ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات کے تمام ہی شاپنگ مالز میں مختلف کمپنیوں کی جانب سے لگائی جانے والی خصوصی سیل کی کامیابی کو دیکھتے ہوئے بھی خوردہ فروشوں نے اشیاء کم قیمت پر فروخت کرنے کا اعلان کیا۔

یونین کوپ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر خالد الفالاسی کا کہنا تھا کہ ’دکانداروں کی جانب سے اس اقدام کا مقصد قومی دن کی اہمیت کو اجاگر کرنا ہے، تمام دکانوں اور خریداری کے مراکز  پر جشن آزادی سے متعلق بینرز بھی آویزاں کیے جائیں گے‘۔

مزید پڑھیں: دبئی، 90 فیصد رعایت کی سپر سیل

انہوں نے بتایا کہ ’ملک بھر میں 5 کروڑ 50 لاکھ درہم مالیت کی 25 ہزار اشیاء پر خصوصی رعایت دی جائے گی، یہ سیل صرف مقامیوں کے لیے نہیں بلکہ غیر ملکی بھی استفادہ کرسکتے ہیں، ریٹیلرز روزمرہ کے استعمال سمیت دیگر اشیاء 50 سے 60 فیصد تک کی رعایت پر فروخت کریں گے‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ ’اس اسکیم کا آغاز 27 نومبر سے ہوگا جو 12 جنوری 2019 تک جاری رہے گی، اس دوران تین روز تک خریدار اپنی مرضی کی چیزیں بغیر ٹیکس ادا کیے خرید سکیں گے‘۔ اُن کا کہنا تھا کہ ’29 تا 31 دسمبر تک فروخت ہونے والی چیزوں پر ٹیکس بالکل معاف ہوگا یا پھر اسے دکاندار خود ہی ادا کرے گا، اس وجہ سے اشیاء کی قیمت بھی کم ہوجائے گی‘۔

انہوں نے وعدہ کیا کہ ’قیمتی انعامات، الیکٹرانکس کی اشیاء جن کی قیمت ہزاروں درہم میں ہیں وہ بھی خصوصی رعایت کے ساتھ فروخت کی جائیں گی‘۔

خریداری کے اوقات کار بتاتے ہوئے خالد الفالاسی کا کہنا تھا کہ ’یونین کوپ کی ملک بھر میں موجود 14 برانچز سے روزانہ صبح 6 بجے سے رات ایک بجے تک خریداری کی جاسکے گی‘۔

انہوں نے یہ بھی بتایا کہ ’امِ سقویم، الصفہ اور ال ٹاور کی تمام برانچز 24 گھنٹے کھلی رہیں گی جہاں سے صارف کسی بھی وقت خصوصی رعایت پر خریداری کرسکے گا‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں