The news is by your side.

Advertisement

کیا برطانوی شاہی خاندان نیٹ فلیکس کی مشہور سیریز پر مقدمہ دائر کرے گا؟

لندن: برطانوی شاہی خاندان کے قریبی دوستوں‌ نے نیٹ فلیکس کی مشہور سیریز دی کراؤن کے خلاف مقدمہ کرنے دائر کرنے کے سلسلے میں قانونی مشورہ حاصل کر لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق قانونی ماہرین نے شاہی خاندان اور ان کے قریبی دوستوں کو بتایا ہے کہ ان کے پاس متنازع سیریز دی کراؤن پر نیٹ فلکس پر مقدمہ کرنے کی بنیادیں میسر ہیں۔

دی سن کی رپورٹ کے مطابق شاہی خاندان کے قریبی دوستوں نے آنے والے پانچویں سیزن میں اپنی خاص رنگ میں تصویر کشی کے بارے میں فکر مندی کے بعد قانونی مشورہ حاصل کیا ہے، انھیں بتایا گیا کہ ان کے پاس اور خود شاہی خاندان کے پاس بھی قانونی کارروائی کی بنیادیں ہیں۔

قانونی ماہرین کے مشورے سے وہ اسٹریمنگ کمپنی کے خلاف تاریخی کارروائی کر سکتے ہیں، ایک ذریعے نے دی سن کو بتایا کہ اگرچہ ماہرین نے ملکہ اور اس کے اہل خانہ سے براہ راست بات نہیں کی ہے، لیکن انھیں اس مشورے سے آگاہ کر دیا گیا ہے۔

اس سیریز کا پانچواں سیزن برطانیہ میں فلمایا جا رہا ہے، جو اگلے نومبر میں نیٹ فلکس پر جاری کیا جائے گا۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق، قانونی ماہرین کا کہنا ہے کہ شاہی خاندان کے پاس حق ہے کہ وہ اسٹریمنگ سروس نیٹ فلکس کےخلاف ہتکِ عزت کا مقدمہ کر سکتے ہیں۔ یہ رپورٹ شاہی خاندان کے قریبی ذرائع کے ذریعے سامنے آئی ہے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اس اقدام کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ یہ سیریز اب تک کی سب سے متنازع ہوگی اور یہ ایسے واقعات سے متعلق ہے جو اب بھی بہت سے لوگوں کے علم میں نہیں ہیں۔

واضح رہے کہ نیٹ فلیکس کی اس ایوارڈ یافتہ سیریز دی کراؤن میں ملکہ الزبتھ کی شادی سے لے کر حالیہ واقعات تک شاہی خاندان کی کہانی کو ڈرامائی شکل میں پیش کیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں