ماسکو: روس کی شام میں داعش کے خلاف فضائی کارروائی -
The news is by your side.

Advertisement

ماسکو: روس کی شام میں داعش کے خلاف فضائی کارروائی

ماسکو: روس نے شام میں فضائی کارروائی کے دوران داعش کے متعدد ٹھکانے تباہ کردیے،فضائی کارروائی میں داعش کے متعدد جنگجو ہلاک ہوئے.

تفصیلات کےمطابق روس کی شام میں داعش کے خلاف کارروائیوں میں تیزی داعش کے متعدد ٹھکانے تباہ کردیے،فضائی کارروائی میں داعش کےمتعدد جنگجو بھی بلاک ہوئے.

روسی وزارت دفاع کی جانب سے جاری بیان میں کہناہےکہ روس کے جنوبی علاقے میں واقعے ائیر بیس سےاڑان بھرنے والے طیاروں نے شام میں پالمیرا اور دیگر علاقوں پر کارروائی کی۔ٖفضائی کارروائی کے دوران داعش کا کیمپ،اسلحہ کے تین ڈپو،تین ٹینکس چار فوجی گاڑیاں اور آٹھ دیگر گاڑیاں تباہ کردیں، جبکہ فضائی کارروائی میں داعش کے متعدد جنگجو مارے گئے.

روسی وزارت دفاع کااپنے بیان میں مزید کہناتھاکہ شام میں دہشت گردوں کےخلاف برسرپیکار امریکی اتحاد کوفضائی کارروائی سے قبل آگاہ کیا گیاتھا.

*دمشق: داعش نے روس کا ہیلی کاپٹر مار گرایا،دو پائلٹس ہلاک

یاد رہے کہ دو روز قبل روس کا میزائل بردار جنگی ہیلی کاپٹر شام کے شہر تدمرکے اوپر پرواز کر رہا تھا کہ داعش کے عسکریت پسندوں نے اسے فائرنگ کرکے نشانہ بنایا،جس کے نتیجے میں دو بائلٹس ہلاک ہوگئے تھے.

واضح رہے کہ روسی وزارت دفاع نے ہیلی کاپٹر مار گرانے کی تصدیق کی جبکہ واقعے میں ہیلی کاپٹر میں سوار روس کے دونوں پائلٹ بھی مارے گئے،ہلاک ہونے والے پائلٹس میں 51 سالہ کرنل رفغت حبیب العین اور 24 سالہ لیفٹیننٹ ایونگی دولگین شامل تھے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں