The news is by your side.

Advertisement

روس کا بحری جہاز ترکی میں خوفناک حادثے کا شکار

ماسکو : روس کا تجارتی بحری جہاز ترکی کے کھلے سمندر میں ڈوب گیا، حادثے میں دو افراد کی ہلاکت کی اطلاعات ہیں، مذکورہ جہاز میں عملے کے 13اہلکار موجود تھے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ترکی کے بارٹن صوبہ کے گورنر سنن گنر نے کہا ہے کہ بحیرہ اسود میں ترکی کے ساحل پر روسی کارگو بحری جہاز ڈوب گیا جس کے نتیجے میں اس جہاز کے عملے کے کم از کم دو ارکان ہلاک ہوگئے ہیں۔

ذرائع کے مطابق صوبائی گورنر نے میڈیا کو بتایا ہے کہ اس کارگو جہاز میں15 افراد سوار تھے جو کہ تمام روسی شہری تھے۔ تاہم ابتدائی طور پر ریسکیو اہلکاروں نے پانچ افراد کو بچالیا ہے اور سمندر سے ہلاک ہونے والے دو افراد کی نعشیں ملی ہیں۔ گورنر کے مطابق مزید 6 افراد کو بچانے کی کوشش کی جارہی ہے۔

دوسری جانب انقرہ میں روس کے سفارت خانے نے بتایا ہے کہ روسی سفارتکار اس کارگو جہاز کے عملے کی تلاش کے لئے مزید کارروائیاں جاری رکھے ہوئے ہیں۔

روسی سفارت خانے کے مطابق یہ بحری جہاز صوبہ بارٹن میں انکمو کے قریب ڈوب گیا تھا اس حادثے کی وجوہات جاننے کے لئے بھی تحقیقات کی جارہی ہیں۔ موسم کی صورتحال بھی خراب ہے اور مزید امدادی ٹیمیں بھی وہاں جانے کی جدوجہد کر رہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں