The news is by your side.

Advertisement

روس نے جدید ترین پستول تیار کرلیا

ماسکو: روس کی کلاشنکوف کمپنی نے نیا اور جدید ترین پستول تیار کرلیا جس کی کامیاب آزمائشیں مکمل ہوگئیں۔

روسی میڈیا کے مطابق کلاشنکوف گروپ کی جانب سے اعلان کیا گیا ہے کہ کلاشنکوف گروپ (اسٹیٹ ٹیک کارپوریشن روسٹیک) کی جانب سے تیار کردہ پستول لابیدیو ماڈیولر نے مختلف آزمائشوں کو کامیابی کے ساتھ پاس کیا ہے۔

گروپ کی جانب سے کہا گیا ہے کہ پستول کو نیشنل گارڈ کی ایک تکنیکی تفویض کے تحت آر وائیز تجرباتی ڈیزائن کے مطابق تشکیل دیا گیا ہے، اس توسیع شدہ ٹیکٹیکل صلاحیتوں کے حامل 19 بائی 9 ملی میٹر پستول کے لیے ایک ایڈوانسڈ پستول چیمبر تیار کیا گیا ہے۔

مقامی میڈیا رپورٹ کے مطابق نیشنل گارڈ کی کمانڈ نے نئے پستول کی بے حد تعریف کی ہے۔

فیڈرل نیشنل گارڈ ٹروپس سروس کے ڈپٹی ڈائریکٹر، نیشنل گارڈ ٹروپس کے کمانڈر انچیف الیکسی بیزوبیکوف کا کہنا ہے کہ پستول پر کام نیشنل گارڈ کی حکمت عملی، تکنیکی تفویض کے تحت سنہ 2017 میں شروع ہوا تھا۔ اب یہ کام مکمل طور پر انجام پایا اور اس کی آزمائش مثبت نتائج کے ساتھ پوری ہوئی۔

گروپ کا مزید کہنا ہے کہ روس کے قومی کمیشن نے پستول کے ریاستی ٹرائلز کے نتائج کی منظوری دی اور سفارش کی ہے کہ اس ہینڈ گن کو نیشنل گارڈ میں خدمات کے لیے قبول کیا جائے۔

اس کے علاوہ دیگر قانون نافذ کرنے والے اداروں، سیکیورٹی اور دفاعی اداروں سے بھی توقع کی جارہی ہے کہ وہ نئے پستول میں دلچسپی دکھائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں