The news is by your side.

Advertisement

معروف اداکارہ صبا قمر کا عظیم خان سے شادی نہ کرنے کا اعلان

پاکستان شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ صبا قمر نے سوشل میڈیا بلاگر عظیم خان کے ساتھ شادی سے متعلق اہم اعلان کرتے ہوئے سوشل میڈیا صارفین کو ایک نئی بحث میں ڈال دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق معروف اداکارہ صبا قمر نے فوٹو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر اپنے مداحوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آج وہ ایک اہم اعلان کرنے جارہی ہیں، وہ یہ ہے کہ بہت سارے ذاتی معاملات کے بنا پر انہوں نے عظیم خان سے شادی کے فیصلے کو منسوخ کردیا ہے، اب ہم شادی نہیں کررہے ہیں۔

ادکارہ نے اپنی پوسٹ میں لکھا کہ انہیں امید ہے کہ میرے اس فیصلے پر مداح میری حوصلہ افزائی کرینگے، جیسے آپ لوگ میرے فیصلوں پر مجھے اب تک سپورٹ کرتے آئے ہیں، ساتھ ہی انہوں نے لکھا کہ “مجھے کڑوا سچ جاننے میں کوئی تاخیر نہیں ہوئی ہے۔”

فوٹو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر اداکارہ نے کہا کہ یہاں ایک اور اہم بات واضح کردوں کہ وہ آج تک کبھی عظیم خان سے نہیں ملی، میرے اور عظیم خان کے درمیان رابطہ صرف فون پر تھا۔

سوشل میڈیا بلاگر عظیم خان سے شادی کے فیصلے کو منسوخ کرنے سے متعلق اداکارہ صبا قمر نے اعتراف کیا کہ وہ اس وقت بہت کڑے وقت سے گزر رہی ہے، مگر ہم سب جانتے ہیں کہ “انشااللہ یہ وقت بھی گزرجائےگا”

واضح رہے کہ اداکارہ صبا قمر کی جانب سے عظیم خان سے شادی کی خبروں کی تصدیق کے بعد مداح نے انسٹاگرام اسٹوریز کے ذریعے صبا قمر کے ہونے والے شوہر عظیم خان پر زیادتی اور قتل کی دھمکیوں کے الزامات عائد کیے تھے،جس پر بیرون ملک مقیم بلاگر نے خود پر لگائے گئے الزامات پر رد عمل دیتے ہوئے ایک ویڈیو بیان جاری کیا تھا۔

عظیم خان نے اپنی ویڈیو میں الزامات عائد کرنے والوں کو “برساتی کیڑوں” سے تشبیہ دیتے ہوئے کہا تھا کہ قانون کی موجودگی کے باوجود بغیر کسی ثبوت کے سوشل میڈیا پر تماشا نہ لگائیں، اگر یہ الزامات سچ ہیں تو میرے خلاف قانونی چارہ جوئی کریں تا کہ میں اس کا جواب دے سکوں۔

عظیم خان کے اس ویڈیو پیغام پر صبا قمر نے اُن پر بھروسے کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا کہ “مجھے تُم پر بھروسہ ہے۔”

Comments

یہ بھی پڑھیں