The news is by your side.

Advertisement

اسکولوں میں گرمیوں کی چھٹیوں کا شیڈول تبدیل ، بڑی خبر آگئی

کراچی : وزیر تعلیم و محنت سندھ سعید غنی کا کہنا ہے کہ اس سال موسم گرما کی تعطیلات 20 مئی 2020 سے 20 جولائی 2020 تک ہوں گی جبکہ آئندہ تعلیمی سال میں تعطیلات یکم جون سے 30 جولائی تک ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وزیرتعلیم سندھ سعیدغنی کی زیرصدارت اسٹیئرنگ کمیٹی کااجلاس ہوا، جس میں تعلیمی کلینڈر اورگذشتہ اجلاس کے منٹس کی منظوری دی گئی جبکہ سندھ میں تعلیمی سال 2020_21 اپریل 11 سے شروع کرنے پر بھی اتفاق ہوا۔

ترجمان وزیر تعلیم کے مطابق وزیر تعلیم سندھ سعید غنی کا کہنا تھا کہ آئندہ سال سے صوبے میں تعلیمی سال یکم اپریل سے شروع اور مارچ میں اختتام ہوگا، جبکہ موسم گرما کی چھٹیاں جون اور جولائی میں ہوں گی، رمضان کو جواز بنا کر چھٹیاں اب آگے پیچھے نہیں ہونی چاہیے۔

سعید غنی نے مزید کہا کہ رواں سال تعلیمی سیشن 10 اپریل سے شروع ہوگا اور تعطیلات 20 مئی سے 20 جولائی تک ہوں گی۔

وزیر تعلیم سندھ کے ترجمان کے مطابق سندھ بھر میں میٹرک کے نتائج 30 جون تک کردینے اور کالجز میں تعلیمی سال یکم اگست سے شروع کیا جائے گا جبکہ آغا خان بورڈ بھی اپنے نتائج 3 جون تک مکمل کرے اس حوالے سے بھی وہ اقدامات کریں۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ اے اور او لیول کے بچوں کے لیے اگر وہ سوئچ کرتے ہیں تو ان کے لئے کالج کی داخلہ پالیسی میں اوپشن رکھا جائے گا۔

اجلاس میں وزیرتعلیم سندھ کا کہنا تھا کہ نویں اور دسویں جماعت کے امتحانات16مارچ سے منعقد ہوں گے اور تمام سرکاری اورنجی تعلیمی ادارے 9مارچ سے کھل جائیں گے البتہ تدرییسی عمل اور بچوں کی تعطیل 13مارچ تک ہی ہوں گی۔

سعید غنی نے ہدایت کی کہ تمام اسکول بورڈ آفس سےایڈمٹ کارڈ وصول کرکے فوری طور پر تقسیم کاآغاز کریں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں