site
stats
پاکستان

آصف نظامی اورناظم نظامی دہلی پہنچ گئے، میڈیا کوچُپ کرادیا

نئی دہلی : درگاہ نظام الدین اولیاء کے سجادہ نشین آصف نظامی اور ناظم نظامی پاکستان سے واپس بھارت لوٹ گئے۔ دہلی ائیرپورٹ پربھارتی میڈیا ان سے باربار پاکستان کے خلاف بیان دینے پر دباؤ ڈالتا رہا، جس پر انہوں نے کہا کہ کچھ نہیں ہوا بات کا پتنگڑ نہ بنائیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں آصف نظامی اورناظم نظامی کی موجودگی پر لاپتہ لاپتہ کا پرو پگینڈا کرنے والا بھارتی میڈیا سچ سامنے آنے کے باوجود باز نہ آیا۔

درگاہ نظام الدین اولیاء کے سجادہ نشین دہلی ایئر پورٹ پہنچے تو میڈیا سجادہ نشین سید آصف نظامی پر پاکستان کے خلاف بیان دینے کیلیے دباو ڈالتارہا۔

ایئرپورٹ پر ایک بھارتی صحافی بار بار ان سے پوچھتی رہی کہ کیا آپ کو پاکستان میں گرفتار کیا گیا۔ آصف نظامی نے ہر بار انکار کیا اور کہا کہ آپ لوگ بات کا بنتگڑ نہ بنائیں۔ آصف نظامی کے بیان پر بھارتی میڈیا کو منہ کی کھانا پڑی۔ انہوں نے ڈنکے کی چوٹ پر کہہ دیا محبت کا پیغام لیکر بار بار پاکستان جاؤں گا۔

بعد ازاں سجادہ نشین نے بھارت پہچنے پر بھارتی وزیر خارجہ سشما سوراج سے ملاقات بھی کی۔گزشتہ روز بھارتی وزیر خارجہ سشما سوارج نے اپنے ٹویٹ میں کہاتھاکہ پاکستان میں لا پتہ ہونے والے 2بھارتی شہریوں سے ان کی بات ہوگئی ہے اور وہ پیر تک دلی واپس آجائیں گے۔

واضح رہے کہ درگاہ نظام الدین اولیاء کے سجادہ نشین80 سالہ آصف نظامی اور ان کے بھانجے66 سالہ ناظم نظامی اندرون سندھ اپنے مریدین سے ملنے گئے تھے دونوں افراد جس علاقے میں تھے وہاں موبائل کوریج نہ ہونے کے باعث اپنی خیریت سے رشتہ داروں کو نہیں بتاسکے، کسی سے رابطہ نہ ہونے پر بھارتی میڈیا نے انہیں پاکستان میں گمشدہ کہہ کر زہر اگلنا شروع کردیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top