The news is by your side.

Advertisement

سام سنگ نے ’گلیکسی ایس 22‘ فون متعارف کروادیا

اسمارٹ فون کی معروف کمپنی سام سنگ نے نئے فلیگ شپ اسمارٹ فون گلیکسی ایس 22 متعارف کروادیا۔

سام سنگ نے بدھ کے روز اپنے فلیگ شپ اسمارٹ فونز گلیکسی ایس 22 کے تازہ ترین ورژن کی نقاب کشائی کی جس میں کیمرہ فنکشنز اور تیز تر پروسیسر چپ نمایاں ہے۔

گلیکسی ایس 22 سیریز کا براہ راست مقابلہ ایپل کے گزشتہ ستمبر میں لانچ کیے گئے آئی فون 13 سے ہوگا۔

سام سنگ کا کہنا ہے کہ ایس 22 الٹرا، ایس 22 پلس اور ایس 22 25 فروری تک فروخت کے لیے دستیاب ہوں گے۔

امریکا میں گلیکسی ایس 22 کی قیمت 799.99 ڈالرز، ایس 22 پلس کی قیمت 999.99 ڈالرز اور ایس 22 الٹرا کی قیمت 1 ہزار 199 ڈالرز رکھی گئی ہے۔

سام سنگ کی دو ٹریک پریمیم موبائل حکمت عملی کے تحت وہ ایک سال کے پہلے نصف فلیگ شپ ماڈلز اور دوسرے گلیکسی زیڈ فولڈ ایپل فونز لانچ کررہی ہے۔

سام سنگ نے کہا کہفونز کا کیمرہ واضح کم روشنی اور نائٹ شاٹس کے ساتھ ساتھ خودکار فریمنگ بھی پیش کرتا ہے جو کہ 10 لوگوں کو ٹریک کر سکتا ہے، اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ وہ تمام فریم میں ہیں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Samsung Mobile (@samsungmobile)

سب سے مہنگا ورژن، S22 الٹرا، ایک اسٹائلس کے ساتھ آتا ہے، سام سنگ کے بڑی اسکرین والے گلیکسی نوٹ ماڈل کی ایک دستخطی خصوصیت جس کے بہت سے شائقین اور تجزیہ کاروں کا خیال ہے کہ اب اسے بند کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ سام سنگ نے وبائی مرض کے دوران اسمارٹ فونز کی فروخت میں کمی دیکھی تھی اس کے قدیم حریف ایپل نے فروخت میں اضافہ کیا تھا۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں یقین ہے کہ سام سنگ 2022 کی پہلی ششماہی میں گلیکسی ایس 22 فیملی کے 15 ملین سے زیادہ یونٹس بھیجے گا۔ اگر ابتدائی فروخت اچھی رہی تو ہم 2022 میں اس کے 30 ملین یونٹس تک پہنچنے کی توقع کر سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں