سام سنگ اسمارٹ فون ’’ایس 8‘‘ کی رونمائی رواں ماہ ہو گی galaxy-s8
The news is by your side.

Advertisement

سام سنگ اسمارٹ فون ’’ایس 8‘‘ کی رونمائی رواں ماہ ہو گی

نیویارک: سام سنگ موبائل فون کمپنی نے نئے فیچر سے آراستہ قیمتی موبائل فون تیار کر لیا ہے جو جلد مارکیٹ میں ’’ ایس 8‘‘ کے نام سے دستیاب ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق موبائل فون کی معروف کمپنی سام سنگ کے اسمارٹ فون کی ایس سیریز میں جدت اور مہارت کے نئے انداز کے ساتھ ایک اور موبائل ’’اسمارٹ ون ایس 8‘‘ کا اضافہ ہو رہا ہے جو نئے فیچر، عام فہم اور خوبصورت ڈیزائن و رنگ سے مزین ہوگا اور اگلے ماہ مارکیٹ میں دستیاب ہو گا۔

سام سنگ موبائل کمپنی کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ایس 8 کا انٹرنیٹ سسٹم دیگر فونز کی بہ نسبت بہت معیاری اور تیز رفتار ہوگا جب کہ پچھلے فونز کے برعکس ایس 8 سلور، بلیک اور گرے رنگ میں دستیاب ہوگا جو صارفین کو اپنی جانب متوجہ کرنے میں کامیاب ہوجائے گا۔

یاد رہے قبل ازیں سام سنگ اسمارٹ فونز بلیک اور گولڈن کلر میں آئے ہیں تاہم اب سام سنگ ایس 8 کے ذریعے ایک منفرد رنگوں سے مزین اہم ڈیوائس کو متعارف کروارہا ہے۔

اپنے منفرد فیچرز، ساخت اور پائیداری کے باعث خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے کہ یہ فون قدرے مہنگا ہوگا جس کے حوالے سے کئی قیاس آرائیاں گردش میں ہیں جس کی تقریب رونمائی رواں ماہ 29 کو تقریب رونمائی ہوگی اور اس کے بعد 21 اپریل کو یہ مارکیٹ میں آجائے گا۔

یاد رہے گذشتہ سال  جنوبی کوریا کی خبررساں ایجنسی نے کمپنی کے حکام کے حوالے سے یہ خبر دی تھی کہ کمپنی نے عارضی طور پر نوٹ سیون اسمارٹ فون بنانا بند کر دیا ہے۔

پروڈکشن بند کرنے کا یہ فیصلہ نوٹ سیون میں بیٹری فالٹ کے باعث آگ لگنے کی وجہ سے کیا گیا ہے، کمپنی کے مطابق فون کی پروڈکشن فالٹ دور کر دیئے جانے تک روکی گئی ہے، فالٹ دور کرنے کے بعد پروڈکشن دوبارہ شروع کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں