The news is by your side.

Advertisement

’میری پوری دنیا کو سالگرہ مبارک‘

قومی ٹیم کے آل راؤنڈر شعیب ملک کی اہلیہ اور بھارتی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے بیٹے اذہان مرزا ملک کی سالگرہ پر تصاویر شیئر کردیں۔

قومی کرکٹر کی اہلیہ ثانیہ مرزا اور شعیب ملک نے اپنے ننھے بیٹے کی تصویریں شیئر کیں اور بیٹے کو تیسری سالگرہ کی مبارک باد پیش کیں، شعیب اور ثانیہ کے بیٹے کی پیدائش 30 اکتوبر 2018 کو ہوئی تھی اور انہوں نے بیٹے کا نام ’اذہان مرزا ملک‘ رکھا تھا۔

ثانیہ مرزا نے بیٹے اذہان مرزا کی سالگرہ شعیب ملک کے ساتھ یو اے ای میں منائی، تصاویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ تینوں خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہے ہیں۔

ثانیہ مرزا نے ٹویٹر پر شوہر اور بیٹے کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’میری پوری دنیا کو سالگرہ مبارک۔‘ جبکہ ایک تصویر میں اذہان مرزا ملک کیک کے ساتھ کھڑے پوز دے رہے ہیں اور کیک پر ’3‘ لکھا ہے یعنی اذہان مرزا ملک تین سال کے ہوگئے ہیں۔

شعیب ملک کی اہلیہ نے انسٹاگرام پر بھی بیٹے کی سالگرہ تصویر شیئر کی اور لکھا کہ ’میں نہیں دیکھ سکتا لیکن میں سالگرہ کے لیے بہت پرجوش ہوں۔‘


یاد رہے کہ شعیب ملک اور ثانیہ مرزا 12 اپریل 2010 کو شادی کے بندھن میں بندھے تھے، اُن کی شادی بھارت کے شہر حیدر آباد میں ہوئی تھی جبکہ ولیمہ شعیب ملک کے نواحی علاقے سیالکوٹ میں ہوا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں