The news is by your side.

ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا کے گانے کی ویڈیو وائرل، مداح بھی مسکرا اٹھے

سیالکوٹ : بھارتی ٹینس اسٹار اور معروف پاکستانی کرکٹر شعیب ملک کی اہلیہ ثانیہ مرزا کی دلچسپ ویڈیو صارفین کے لئے تفریح کا سامان بن گئی۔

ثانیہ مرزا سوشل میڈیا پر گاہے بگاہے اپنی ویڈیو اور تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں اور ان پر صارفین سے خوب داد بھی سمیٹتی ہیں۔

بھارتی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے فوٹوز اینڈ ویڈیوز شیئرنگ ایپ انسٹا گرام پر اپنی پوسٹ شیئر کی جسے دیکھ کر ان کے مداح مسکرائے بغیر نہ رہ سکے۔

ثانیہ مرزا نے ایک مختصر سی ویڈیو (ریل) شیئر کی ہے، جس میں وہ بیک گراؤنڈ میں ایک بجتے ہوئے گانے تجھ کو یاد ستائے میری پر ’’لپسنگ‘‘ کرتی ہوئی نظر آرہی ہیں۔

ان کی اس پوسٹ کو دیکھ جہاں ان کے مداح خوب محظوظ ہو رہے ہیں وہیں اداکارہ شردھا کپور نے بھی ان کی پوسٹ پر تبصرہ کرتے ہوئے ثانیہ کی اداکاری کو پسند کیا۔

ثانیہ مرزا نے ویڈیو کے کیپشن میں لکھا کہ جب آپ ڈائٹ پر ہوں تو پھر کیا سوچتے ہیں؟ اسی ویڈیو پر بیک گراؤنڈ میں بجتے گانے ’تجھے یاد ستائے میری‘ پر ثانیہ مرزا ایکٹنگ کرتے ہوئے نظر آرہی ہیں۔

ویڈیو میں ثانیہ مرزا گرے رنگ کی ٹی شرٹ پہنی ہوئی نظر آرہی ہیں اور انہوں نے اپنے بال بھی پیچھے کی طرف باندھے ہوئے ہیں۔

بھارتی ٹینس اسٹار کی اس ویڈیو کو چند گھنٹوں میں 30 ہزار سے زائد لوگ دیکھ چکے ہیں۔ سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے ثانیہ مرزا کی ویڈیو پر دلچسپ تبصروں کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں