The news is by your side.

Advertisement

ثانیہ مرزا کا اپنی بہن کے نام پیار بھرا پیغام

لاہور : بھارت کی معروف ٹینس اسٹار اور پاکستانی کرکٹر شعیب ملک کی اہلیہ ثانیہ مرزا نے سوشل میڈیا پر اپنی چھوٹی بہن کے ہمراہ نئی خوبصورت تصاویر شیئر کی ہیں۔

ان نے کہنا ہے کہ انہیں اپنی چھوٹی بہن انعم مرزاسے بے انتہا پیار ہے، اور اس کے بغیر رہنے کا سوچ بھی نہیں سکتی۔ ثانیہ نے اپنی چھوٹی بہن کی سالگرہ کے موقع پر اپنی بے پناہ محبت اور شفقت کا اظہار کیا ہے۔

اس سے قبل بھی ثانیہ مرزا اپنی تصاویر، ویڈیو شیئرنگ ایپلیکیشن انسٹا گرام پر آئے دن شوہر شعیب ملک، بیٹے اذہان  ملک اور خاندان کے دیگر افراد کے ہمراہ شیئر کرتی رہتی ہیں جنہیں اُن کے مداحوں و فالوورز کی کی جانب سے خوب پسند کیا جاتا ہے۔

ثانیہ مرزا نے ابھی حال ہی میں اپنی چھوٹی بہن کے ہمراہ نئی خوبصورت تصاویر شیئر کی ہیں۔ ثانیہ مرزا نے اپنی چھوٹی بہن کی سالگرہ کے موقع پر خوبصورت اور دلچسپ تصاویر شیئر کیں جن میں انہوں نے اپنی بہن کے ساتھ محبت اور شفقت کا اظہار کیا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sania Mirza (@mirzasaniar)

ثانیہ مرزا نے اپنی چھوٹی بہن انعم مرزا کو سالگرہ کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ انعم مرزا اُنہیں اُن سے بہتر جانتی ہیں، انعم مرزا اُن کی وہ ساتھی ہیں جس کے بغیر وہ ایک دن بھی نہیں گزار سکتیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ اُن کی پہلی اولاد اور اُن کی دوست۔ ثانیہ مرزا نے پیار کا اظہار کرتے ہوئے انعم مرزا کے لیے مزید لکھا ہے کہ وہ اُن سے بہت پیار کرتی ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ سال ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا کی بہن اور سابق کپتان شعیب ملک کی سالی انعم مرزا کی شادی بھارتی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اظہر الدین کے صاحبزادے کے ساتھ منعقد ہوئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں