The news is by your side.

Advertisement

سرفراز احمد کو نئی ‘لائف لائن’ ملنے کا امکان

پاکستان اور جنوبی افریقا کے درمیان ون ڈے سیریز دو دن کی دور ی پر ہے، جمعہ کو سنچورین ‏کے سپراسورٹس پارک میں پہلا ون ڈے ہوگا۔

پاکستان نے ٹیم کمبی نیشن کے لیے سرفراز احمد کو ون ڈے میں موقع دینے پر غور شروع کر دیا ‏ہے۔ سابق کپتان کو پہلے ون ڈے میں کھلائے جانے کا امکان ہے۔

سرفراز احمد کو بطور وکٹ کیپر اور محمد رضوان کو بیٹسمین کی حیثیت سے کھلایا جائے گا۔ اس ‏حوالے سے کپتان اور ہیڈکوچ میں مشاورت کے بعد حتمی فیصلہ ہوگا۔

آل راؤنڈر فہیم اشرف بیٹنگ اور بولنگ دونوں میں عمدہ کارکردگی کے لیے پرُعزم ہیں، آل راؤنڈر ‏اپنی کارکردگی کے تسلسل کو برقرار رکھنے کے لیے بھرپور ٹریننگ کررہے ہیں۔

سینچورین میں قومی اسکواڈ دو روز سے بائیو سیکور ببل میں رہتے ہوئے فزیکل ٹریننگ بھی جاری ‏رکھے ہوئے ہیں، دو روز قومی کرکٹرز کی کرونا ٹیسٹنگ بھی کی گئی تھی اور تمام کھلاڑیوں بشمول ‏اسٹاف تمام کی کرونا رپورٹ منفی آئی تھی۔

دوسری جانب قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان اور سپر اسٹار بلے باز بابر اعظم جنوبی افریقہ پر قہر ‏ڈھانے کو تیار ہیں، بابراعظم نے سپر اسپورٹس پارک سنچورین میں جم کر بیٹنگ پریکٹس کی اور ‏خوب اسٹروکس لگائے۔

پاکستان کی جنوبی افریقہ پر جیت کے لیے بابر اعظم کے بلے سے رن کا سیلاب بہنا ضروری ہے، ‏‏تین ون ڈے میچوں کی سیریز کا پہلا میچ دو اپریل کو سنچورین میں کھیلا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں