آسٹریلوی ٹیم میں تجربہ کار اور پاکستانی ٹیم میں نئے کھلاڑی ہیں: سرفراز احمد -
The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلوی ٹیم میں تجربہ کار اور پاکستانی ٹیم میں نئے کھلاڑی ہیں: سرفراز احمد

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز کا کہنا ہے کہ آسٹریلیا کی ٹیم میں تجربہ کار کھلاڑی ہیں جبکہ پاکستان کی ٹیم نئے کھلاڑیوں پر مشتمل ہے۔ ایشیا کپ ماضی کا حصہ بن چکی ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا ہے کہ آسٹریلیا کی ٹیم میں تجربہ کار کھلاڑی ہیں، پاکستان کی ٹیم نئے کھلاڑیوں پر مشتمل ہے۔ ٹیسٹ کرکٹ مختلف فارمٹ ہے، محتاط ہو کر کھیلنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ بولنگ اور بیٹنگ میں بہتری کے لیے حکمت عملی بنائی ہے، ایشیا کپ ماضی کا حصہ بن چکی ہے۔ ٹیم سلیکشن سب کی مشاورت سے کی جاتی ہے۔

قومی ٹیم کے کپتان کا کہنا تھا کہ ہم نے ابھی 8 ٹیسٹ کھیلنے ہیں، تجربہ حاصل ہوگا۔ ٹیسٹ کرکٹ کھیلنے سے کارکردگی میں بہتری آتی ہے۔ آسٹریلوی ٹیم اچھی ہے، امید ہے ہم ان کے خلاف بہتر کھیلیں گے۔

انہوں نے کہا کہ میچز میں کامیابی کے لیے بلے بازوں کو بڑی اننگز کھیلنا ہوگی۔ وقت کے ساتھ بہت کچھ سیکھا ہے۔ کوشش ہے کہ آسٹریلیا کے خلاف اچھا پرفارم کریں۔

سرفراز نے بتایا کہ یاسر شاہ فرسٹ کلاس کرکٹ کھیل رہے تھے، فرسٹ کلاس کرکٹ میں یاسر شاہ کی کارکردگی اچھی رہی۔ یاسر شاہ ماضی کی طرح اب بھی کامیابی میں اہم کردار ادا کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ محمدحفیظ کی کارکردگی اچھی ہے اسی لیے ٹیم میں شامل کیا، آسٹریلیا کے خلاف دونوں ٹیسٹ میچز میں کامیاب ہوں گے۔

خیال رہے کہ پاک آسٹریلیا ٹی 20 سیریز کا آغاز 7 اکتوبر سے ابوظہبی میں ہوگا، دوسرا ٹیسٹ 16 اکتوبر سے ہوگا۔

ادھر قومی کرکٹ ٹیم کے لیگ اسپنر شاداب خان انجری کے باعث آسٹریلیا کے خلاف پہلے ٹیسٹ میچ سے باہر ہوگئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں