The news is by your side.

Advertisement

لارڈز ٹیسٹ کی کامیابی کو بھول کر فوکس لیڈز ٹیسٹ پر ہے، سرفراز احمد

لیڈز: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ انگلینڈ کی ٹیم بہت اچھی ہے آسان نہیں لے رہے ہیں، لارڈز ٹیسٹ کی کامیابی کو بھول کر فوکس لیڈز ٹیسٹ پر ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لیڈز میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا، سرفراز احمد نے کہا ہے کہ دوسرے ٹیسٹ میچ کے لیے بھرپور تیاری کررہے ہیں، عثمان، فخر زمان میں سے کسی ایک کو کھلانا مشکل فیصلہ تھا، کل عثمان صلاح الدین کھیلیں گے، مڈل آرڈر میں عثمان صلاح الدین بہتر کھیل سکتے ہیں، وہ کافی عرصے سے ٹیم کے ساتھ ہیں۔

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان نے کہا کہ کھلاڑیوں نے لارڈز ٹیسٹ کی فتح کا جشن منایا اب تمام کھلاڑی لیڈز ٹیسٹ کی تیاری کررہے ہیں، میچ سے پہلے آج کا پریکٹس سیشن اہم ہے، پاکستان نے تقریباً 20 سال پہلے انگلینڈ کے خلاف سیریز جیتی تھی۔


سرفراز احمد نے کہا کہ ہمارا یہی مقصد ہے انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز اپنے نام کریں، ہر شعبے میں بہتری کی گنجائش ہوتی ہے، کوشش ہے بلے باز نصف سنچریوں کو سنچریوں میں تبدیل کریں، فیلڈںگ کے شعبے میں خصوصی توجہ سے کام کررہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ٹیم کا بیٹنگ، بولنگ اور فیلڈنگ تینوں شعبوں میں توقعات کے مطابق پرفارم کرنا خوشی کی بات ہے لیکن ہم اب بھی اس بات پر قائم ہیں کہ ابھی ٹیم کو بہت کچھ کرنا ہے۔

ٹیم کی پریکٹس کے حوالے سے کپتان قومی کرکٹ ٹیم نے کہا کہ گزشتہ روز بارش کے سبب انہیں انڈور ٹریننگ تک محدود رہنا پڑا تھا لیکن لیڈز میں آج دھوپ ہے جس کی وجہ سے کھلے میدان میں پریکٹس کا موقع میسر ہے۔

واضح رہے کہ پاکستان اور انگلینڈ کے مابین دوسرا ٹیسٹ کل لیڈز میں کھیلا جائے گا، دو ٹیسٹ میچز کی سیریز میں پاکستان کو 1-0 کی برتری حاصل ہے، لارڈز ٹیسٹ میں قومی ٹیم نے انگلینڈ کو 9 وکٹوں سے شکست دی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں