سعودی عرب، تارکین وطن کے اقامے کی فیس 200 ریال ماہانہ مقرر saudi arab
The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب، تارکین وطن کے اقامے کی فیس 200 ریال ماہانہ مقرر

جدہ : سعودی عرب میں تارکین وطن کے اقامے کی تجدید کے لیے فیس میں 100 ریال کا اضافہ کردیا گیا ہے اور نادہنددگان تارکین وطن کو خروج و عودہ کا اجراء بھی نہیں کیا جائے گا.

بین الااقوامی میڈیا کے مطابق اس بات کا اعلان سعودی محکمہ پاسپورٹ کی جانب سے جاری کردہ وژن 2030 کے تحت اگلے دو سال کے لیے تارکین فیس کی وصولی کے طریقہ کار کے اجراء کے موقع پر کیا گیا.

نئے طریقہ کار کے مطابق محکمہ پاسپورٹ سے کسی بھی معلومات کے لیے رجوع کرنے والے تارکین وطن سے یہ فیس وصول کرلی جائے گی جس کی ادائیگی بینکوں کے ذریعے ہو گی.

اس کے علاوہ تارکین وطن ” ابشر“ کے ذریعے ھویہ مقیم (اقامہ) کی باقی ماندہ مدت سے متعلق معلومات بھی حاصل کر سکتے ہیں تاہم اس کے لیے بھی تارکین فیس کی ادائیگی لازمی قرار دی گئی ہے جو کہ 200 ریال ماہانہ ہے.

محکمہ پاسپورٹ کے مطابق تارکین وطن کے لیے لازمی شرط خروج و عودہ کے اجراء کی کارروائی بھی تارکین فیس کی ادائیگی کے بغیر نہیں ہوگی اور خروج نہائی بھی مذکورہ فیس کی ادائیگی کے بغیر نہیں دیا جائے گا

نئے قوانین کے تحت نجی اداروں میں کام کرنے والے ملازمین کے لیے مختلف اقدامات کا فیصلہ کیا گیا ہے جس کے تحت نجی اداروں کے غیر ملکی ملازمین کے بیوی، بچوں، والدین، ساس، سسر اور گھریلو عملے پر بھی تارکین وطن فیس اتنی ہی عائد ہو گی جتنا کے ملازم پر ہے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں