The news is by your side.

Advertisement

حسن قرات اور اذان کے مقابلے، ترکی اور مراکش نے میدان مار لیا

ریاض: سعودی عرب میں منعقدہ حسن قرات اور اذان کے مقابلے اختتام کو پہنچے، مراکش اور ترکی نے ایوارڈ اپنے نام کرلئے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں ہونے والے حسن قرات اور اذان کے سحر انگیز مقابلے اختتام پزیر ہوگئے، مراکش کے یونس مصطفی نے حسن قرات کا مقابلہ اپنے نام کیا، انعام میں انہیں پچاس لاکھ ریال دئیے گئے۔

دوسری پوزیشن برطانیہ کے محمد ایوب آصف نے حاصل کی انہیں 20 لاکھ ریال کے انعام کا حقدار قرار دیا گیا جبکہ تیسری پوزیشن بحرین کے محمد مجاہد کے نام رہی، جنہیں 10 لاکھ ریال انعام سے نوازا گیا۔

اذان کے بین الاقوامی مقابلے میں ترکی کے محسن کارا کو پہلی پوزیشن پر 20 لاکھ ریال اور بیجان جلیک کو دوسری پوزیشن پر دس لاکھ ریال کا انعام دیا گیا جبکہ تیسری پوزیشن سعودی نوجوان عبدالرحمن بن عادل نے حاصل کی جنہیں 5 لاکھ ریال کا انعام دیا گیا۔

سعودی عرب انٹرٹینمنٹ اتھارٹی کے سربراہ ترکی آل الشیخ نے پرمسرت موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئےکہا کہ مقابلے سے نوجوانوں کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے، آئندہ سال دنیا بھر کے ملکوں اور براعظموں کے امیدواروں کو مقابلے میں شریک کیا جائے گا۔

مقابلہ ’عطر الکلام‘ (کلام کی خوشبو) کے عنوان سے منعقد کیا گیا تھا، بین الاقوامی مقابلے کا فیصلہ کرنے والی کمیٹی تیرہ ماہرین پر مشتمل تھی، ان میں مسجد الحرام و مسجد نبوی کے آئمہ اور موذنوں کے علاوہ دنیا کے معروف قاری بھی شامل تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں