The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب : سوشل میڈیا پر افواہیں پھیلانا شہری کو بہت مہنگا پڑگیا

القصیم : سعودی پولیس نے کورونا وائرس کے حوالے سے سوشل میڈیا پر افواہیں پھیلانے والے شخص کو حراست میں لے لیا، حکام کا کہنا ہے کہ ملزم کی جاری ویڈیو سے معاشرے میں خوف و ہراس پھیلا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کے علاقے القصیم ریجن کی پولیس نے ایک شہری کو گرفتار کیا ہے، شہری پر الزام ہے کہ اس نے کورونا وائرس کے حوالے سے بے بنیاد اعداد وشمار جاری کیے اور معاشرے میں خوف وہراس پھیلایا۔

اس حوالے سے قصیم ریجن پولیس کے ترجمان لیفٹیننٹ بدرالسحیبانی کا کہنا تھا کہ سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی تھی جس میں ایک شخص سوشل میڈیا پر کورونا مریضوں کے اعداد و شمار بتارہا تھا۔

انہوں نے کہا ہے کہ مذکورہ شہری تحقیق کے بغیر اور مبالغے پر مبنی غیر حقیقی اعداد وشمار کے علاوہ وائرس کے انسداد کے لیے حکومتی کوشش کو مشکوک بنا رہا تھا۔

ترجمان پولیس نے کہا کہ گرفتار ہونے والے30 سالہ شہری کو ضابطے کی کارروائی کے بعد متعلقہ محکمے کے حوالے کردیا جائے گا۔ انہوں نے اپنے بیان میں شہریوں کو خبردار کرتے ہوئے کہا کہ سوشل میڈیا پر افواہیں پھیلانا اور بے بنیاد معلومات فراہم کرنا سائبر کرائم میں شامل ہے جس کی سخت سزائیں مقرر ہیں۔

ترجمان پولیس نے کہا ہے کہ مذکورہ شخص کی اطلاع ملنے پر سراغ کا سلسلہ شروع ہوا اور جلد ہی اسے قصیم شہر سے گرفتار کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ وہ ایک 30 سالہ شہری ہے، ضابطے کی کارروائی کے بعد اسے متعلقہ محکمے کے حوالے کر دیا جائے گا۔

انہوں نے خبر دار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’سوشل میڈیا پر افواہیں پھیلانا اور بے بنیاد معلومات فراہم کرنا سائبر کرائم میں شامل ہے جس پر سخت سزائیں مقرر ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں