The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب نے خواتین کو بغیر محرم حج کی اجازت دے دی، نور الحق قادری

اسلام آباد : وفاقی وزیر مذہبی امور نور الحق قادری کا کہنا ہے کہ سعودی عرب نے اہل تشیع اور دیگر کے مطالبے کے بعد خواتین کو بغیرمحرم حج کی اجازت دے دی، رواں سال سعودی عرب میں مقیم افرادہی فریضہ حج ادا کرسکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر مذہبی امور نور الحق قادری نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سویرا میں گفتگو کرتے ہوئے کہا خواتین کوبغیرمحرم حج کی اجازت دی گئی ہے، یہ اقدام اہل تشیع اوردیگرکےمطالبےکےبعدکیاگیا۔

رواں سال صرف سعودی عرب میں مقیم60ہزارافرادحج اداکرسکیں گے، حج کےلئےرجسٹریش کاآغازکردیاگیاہے، سعودی حکام نےحج کے3پیکجزکااعلان کیاہے، سعودی عرب میں مقیم افرادہی فریضہ حج ادا کرسکیں گے۔

گذشتہ روز سعودی وزارت حج وعمرہ نے اعلان کیا تھا کہ محرم کے بغیرخواتین بھی حج کیلئےدرخواست جمع کرا سکتی ہیں، محرم کے بغیر خاتون کو خواتین کےگروپ میں شامل کیا جائے گا۔

وزیر حج و عمرہ کا کہنا تھا کہ ایک خیمے میں عازمین کی تعداد 4 سےزیادہ نہیں ہوگی اور ہر جگہ2عازمین کےدرمیان 2.5 میٹرکا فاصلہ ہو گا جبکہ مشاعر مقدسہ میں قرنطینہ کا بھی الگ انتظام کیا گیا ہے۔

سعودی وزیر نے مزید کہا تھا کہ حج درخواست قبول ہونےپر3گھنٹے میں پیکیج کی فیس اداکرنی ہوگی، حج پیکج فیس ادانہ کرنےپردرخواست سےنام نکال دیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں