The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کا سب سے اچھا ایئر پورٹ کون سا ہے؟

ریاض : محکمہ شہری ہوا بازی نے ماہ جنوری کے دوران سعودی عرب کے ڈومیسٹک اور انٹرنیشنل ہوائی اڈوں کی 14 معیارات کی بنیاد پر کارکردگی رپورٹ جاری کی ہے۔

سعودی پریس ایجنسی کے مطابق ہوائی اڈوں کی کارکردگی پر مشتمل رپورٹ بہترین خدمات کی فراہمی کو فروغ دینے کے لیے ہے۔

مذکورہ رپورٹ میں مدینہ منورہ کے شہزادہ محمد بن عبد العزیز انٹر نیشنل ایئرپورٹ، الجوف انٹر نیشنل ایئرپورٹ اور باحہ میں کنگ سعود ایئر پورٹ نے نمایاں پوزیشن حاصل کی ہے۔

Opening of New Terminal at Prince Mohammed Bin Abdulaziz International  Airport (PMIA) in Medina Shows Possibility of Public-Private Partnerships  in Saudi Arabia | SUSTG.com – News, Analysis, and Features on all things

محکمہ شہری ہوابازی نے بین الاقوامی ہوائی اڈوں میں بہترین کارکردگی کے معیارات کے بنیاد پر مدینہ منورہ کے شہزادہ محمد بن عبد العزیز ایئرپورٹ کو اول درجہ قرار دیا ہے۔

Prince Mohammad Bin Abdulaziz International Airport

اس کے علاوہ جدہ کے کنگ عبد العزیز انٹر نیشنل ایئرپورٹ کو دوم، دمام کے کنگ فہد انٹرنیشنل ایئرپورٹ کو سوم جبکہ ریاض کے کنگ خالد انٹر نیشنل ایئرپورٹ کو چہارم درجہ دیا گیا ہے۔

Prince Mohammed Bin Abdul Aziz International Airport New Terminal, Madinah  - Airport Technology

رپورٹ کے مطابق ڈومیسٹک ہوائی اڈوں میں باحہ کا کنگ سعود ایئرپورٹ اول نمبر پر ہے جس کی انتظامیہ نے ماہ جنوری کے دوران بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں