شام کی تعمیرِ نو، سعودی عرب نے 10 کروڑ ڈالر عطیہ کردیئے rebuilds-syria
The news is by your side.

Advertisement

شام کی تعمیرِ نو، سعودی عرب نے 10 کروڑ ڈالر عطیہ کردیئے

ریاض : سعودی عرب نے خانہ جنگی کے دوران تباہ ہونے والے شامی شہروں کی بحالی، تعمیر نو اور ترقیاتی منصوبوں پر عمل درآمدی کے لیے 10 کروڑ ڈالر کی خطیر رقم عطیہ کردی۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کی جانب سے مشرق وسطیٰ میں واقع ملک شام میں کئی برسوں کی خانہ جنگی کے دوران تباہ ہونے والے شہروں کی تعمیرِ نو کے لیے 10 کروڑ ڈالر کی خطیر رقم عطیہ کی ہے جس سے تباہ شدہ علاقوں کی بحالی و تعمیر کےلیے ترقیاتی منصوبوں کو پورا کیا جائے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ جن علاقوں کی تعمیرِ نو اور ترقیاتی منصوبوں کےلیے سعودی عرب کی جانب سے بھاری رقم عطیہ کی گئی ہے، ان علاقوں کو حال ہی میں بشار الااسد اور ان کی اتحادی افواج نے داعش سے آزاد کروایا ہے۔

عرب میڈیا کے مطابق امریکا میں واقع سعودی عرب کے سفارتے خانے کی جانب سے جاری بیان میں بتایا تھا کہ شاہ سلمان بن عبدالعزیز کے حکم پر ریاست کی جانب سے جاری کی جانے والی 10 کروڑ ڈالر کی خطیر رقم کو شہر کے بنیادی ڈھانچے کی تعمیر پر صرف کیا جائے گا۔

سعودی سفارت کی جانب سے جاری بیان میں کہا تھا کہ مذکورہ علاقوں کی تعمیر نو اس لیے کی جارہی ہے تاکہ اپنے گھروں سے محروم ہونے والے شامی مہاجرین اپنے گھروں میں واپس آکر معمول کی زندگی گزار سکیں۔ سعودی حکومت شام میں صحت کے مراکز کی تعمیر کے سلسلے میں بھی خدمات انجام دے رہی ہے۔

خیال رہے کہ سعودی عرب کے وزیر خارجہ عادل بن احمد الجبیر نے ایک ماہ قبل برسلز میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ خانہ جنگی کے باعث تباہ ہونے والے شامی شہروں کی بحالی و تعمیر نو کے ترقیاتی منصوبوں پر عمل درآمد ہونے کے لیے سعودی ریاست رقم فراہم کرے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں