The news is by your side.

Advertisement

معاشی حالات : سعودی عرب سے اچھی خبر آگئی

ریاض : سال 2020کے آغاز سے دنیا بھر میں اپنی آب و تاب کے ساتھ نمودار ہونے والہی عالمی وبا کورونا وائرس نے مختلف ممالک کی معیشتوں کا بھٹہ بٹھا دیا۔

وقت گزرنے کے ساتھ کورونا ایس اوپیز پر عمل درآمد اور ویکسی نیشن کے بعد حالات میں کچھ بہتری کی جانب گامزن ہیں اسی سلسلے میں سعودی عرب سے اچھی خبریں سامنے آرہی ہیں۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ عالمی وباء کورونا وائرس کے باعث گذشتہ ایک سال کے دوران تخفیف کے بعد سعودی معیشت2021 میں دوبارہ ترقی کی طرف گامزن ہے۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق سرکاری اعداد و شمار سے  پتہ چلتا ہے کہ مملکت کی حقیقی مجموعی ملکی پیداوار میں گزشتہ سال 3.3 فیصد اضافہ ہوا جب کہ 2020 میں کورونا وبا نے زیادہ ترمعاشی سرگرمیوں کو مفلوج کردیا تھا۔

سعودی معیشت2021 میں ایک بار پھر ترقی کی طرف سفر جاری رکھے ہوئے ہے کیونکہ غیر تیل سرگرمیاں عالمی وبائی امراض سے بحالی کا باعث رہی ہیں۔

جنرل اتھارٹی برائے شماریات کے اعداد و شمار کے مطابق سعودی حقیقی جی ڈی پی میں ایک سال قبل کے مقابلے میں چوتھی سہ ماہی میں 6.8 فیصد اضافہ ہوا ہے جس کی خاص وجہ غیر تیل مصنوعات کی مارکیٹ میں زبردست اضافہ ہے۔

Saudi Arabia triples VAT to support coronavirus-hit economy - BBC News

جنرل اتھارٹی برائے شماریات جی اے ایس ٹی ایس کے بیان کے مطابق مملکت کی جی ڈی پی میں یہ اضافہ 6.6 فیصد غیر تیل سرگرمیوں کی ترقی کے ذریعے معیشت کو عالمی وبا کے بحران سے نکالنے کا نتیجہ ہے۔

سرکاری خدمات کی سرگرمیوں میں بھی 1.5 فیصد اضافہ ہوا اور تیل کی سرگرمیوں میں 0.2 فیصد اضافہ سامنے آیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں