The news is by your side.

سعودی لڑکی پر بہیمانہ تشدد کی ویڈیو وائرل : دو ملزمان گرفتار

ریاض : سعودی پولیس نے لڑکی پر بیہمانہ تشدد کرنے والے دو ملزمان کو پکڑ لیا، ملزم نے لڑکی کو اتنی زور سے تھپڑ مارا کہ لڑکی دور جاگری۔

اس حوالے سے سعودی ذرائع ابلاغ کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ عوامی مقام پر لڑکی کو ہراساں کرنے والے دو افراد کو پولیس نے گرفتار کرلیا۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والے ایک ویڈیو کلپ میں دیکھا جا سکتا ہےکہ دو نوجوانوں نے ایک لڑکی کو کسی بات پر  زناٹے دار تھپڑ مارا کہ اس کو سنبھلنبے کا بھی موقع نہ مل سکا اور وہ اگلے ہی لمحے زمین پر جاگری۔

ویڈیو کے سوشل میڈیا پر وائرل ہونے اور صارفین کی شدید تنقید کے بعد ریاض کی الفلج گورنری کی پولیس نے حملہ کرنے والے دونوں نوجوانوں کو گرفتار کرلیا۔

ویڈیو کلپ میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ان دونوں ملزمان نے الفلج کی ایک گلی میں لڑکی کو دھکا دیا تو وہ زمین پر گر گئی، اس کے بعد نوجوان اسے چھوڑ کر ایک گروپ میں شامل ہوگئے۔

جائے وقوعہ پر موجود لوگوں نے یہ سارا منظر دیکنھنے کے باوجود کوئی ردعمل نہیں دیا بلکہ خاموش رہے ویڈیو سے واضح ہورہا کہ دونوں نوجوان اور متاثرہ لڑکی ان ہی لوگوں کے ایک گروپ کا حصہ تھے۔

سوشل میڈیا پر ویڈیو دیکھ کر صارفین میں غم و غصہ کی لہر دوڑ گئی انہوں نے متعلقہ حکام سے ملزمان کی گرفتاری کا مطالبہ کیا جس کے بعد پولیس نے ملزمان کو حراست میں لے لیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں