The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب نے خلیجی ممالک سے آنے والی پروازیں بند کردیں

کراچی : سعودی عرب میں خلیجی ممالک سے آنے والی پروازوں کا داخلہ عارضی طور پر منسوخ کردیا گیا، سعودی ایوی ایشن نےگیارہ سے15 مارچ تک پابندی عائد کردی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس سے بچاؤ کیلئے سعودی حکومت نے اہم اقدامات کرتے ہوئے خلیجی ممالک سے آنے والی پروازیں بند کردیں۔

اس حوالے سے سعودی ایوی ایشن اتھارٹی کا کہنا ہے کہ پروازوں کا داخلہ عارضی طور پر منسوخ کیا گیا ہے،11سے15 مارچ تک خلیجی پروازوں کے داخلے پر عارضی پابندی عائد کردی گئی ہے، سعودی سی اے اے نے مختلف ائیرلائنز کے لئے ہدایت نامہ جاری کردیا۔

خلیجی ممالک ائیر لائن انتظامیہ کی جانب سے تمام اسٹیشنز کو مراسلے کے ذریعے ہدایات جاری کردیں، مسافروں کی بکنگ سعودی عرب کے لئے عارضی طور معطل کردی گئی ہے۔

مراسلے میں کہا گیا ہے کہ کرونا وائرس کے تدارک کے لئے سعودی عرب نے عمرہ زائرین پر عارضی پابندی عائد کر رکھی ہے، کرونا متاثرہ ممالک کا دورہ کرنے والے مسافرکو 31 مارچ تک داخلے کی اجازت نہیں۔

مراسلہ کے مطابق جو عمرہ زائرین سعودی عرب میں ہیں انہیں جلد واپس بھجوایا جائے، سعودی ایوی ایشن اتھارٹی کا مزید کہنا ہے کہ آن لائن، ٹورسٹ ویزہ پر بھی مسافروں کو آنے کی اجازت نہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں