The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: ٹریفک جرمانے سے بچنے کا طریقہ

ریاض: سعودی محکمہ ٹریفک نے بتایا ہے کہ ڈرائیونگ کے دوران جرمانے سے بچتے ہوئے لین کیسے تبدیل کر سکتے ہیں؟

تفصیلات کے مطابق سعودی محکمہ ٹریفک نے ڈرائیورز کو لین کی پابندی کی اہمیت واضح کرتے ہوئے کہا ہے کہ اس کی خلاف ورزی پر خود کار نظام کے تحت جرمانہ ہوگا۔

محکمے کا کہنا ہے کہ لین کی تبدیلی سے قبل قاعدوں اور ضابطوں کی پابندی کی جائے، یہ اپنی اور دوسرے لوگوں کی سلامتی کے لیے ضروری ہے۔

محکمے کے مطابق لین کی تبدیلی سے پہلے اس بات کا یقین کر لینا ضروری ہے کہ اس سے خود ڈرائیور اور دوسرے مسافروں کی سلامتی محفوظ رہے گی۔

محکمے نے بتایا کہ لین کیسے تبدیل کریں کہ جرمانہ نہ ہو، اس سلسلے میں بتایا گیا کہ لین تبدیل کرنے سے مناسب وقت پہلے انڈیکیٹر دینا ضروری ہے، یہ بھی دیکھنا چاہیے کہ جس لین کی طرف منتقل ہو رہے ہیں وہ گاڑیوں سے خالی ہے۔

محکمے کے مطابق اس بات کو بھی دیکھنا ہوگا کہ جس لین کی طرف منتقل ہونے جا رہے ہیں وہاں گاڑی چلانے میں کوئی ممانعت تو نہیں نہ ہی وہاں چلنے پر کوئی ٹریفک خلاف ورزی ہے۔

واضح رہے کہ ریاض، جدہ اور دمام کی سڑکوں پر لین کی پابندی نہ کرنے والوں کی خلاف ورزیوں کا اندراج خود کار نظام کے ذریعے ہوگا۔ جو ڈرائیور لین کی پابندی نہیں کریں گے ان پر ٹریفک کو معطل کرنے اور راہ گیروں کی زندگیوں کو خطرات سے دوچار کرنے کی خلاف ورزیاں ریکارڈ کی جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں