The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: کرونا سے کیسے محفوظ رہیں؟

ریاض: سعودی عرب میں کرونا وائرس سے محفوظ رہنے کے لیے وزارت صحت نے اہم اور مفید مشورے جاری کر دیے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی وزارت صحت نے گھر کے باہر، دفتر یا تجارتی مراکز میں شاپنگ سینٹرز اور دیگر مقامات پر کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے حفاظتی تدابیر کی خصوصی پابندی کی اپیل کی ہے۔

وزارتِ صحت کی جانب سے ایک ویڈیو جاری کی گئی ہے جس میں یہ رہنمائی فراہم کی گئی ہے کہ دفاتر، مساجد اور تجارتی مراکز میں لوگ کرونا وائرس سے خود کو کس طرح محفوظ رکھ سکتے ہیں۔

ویڈیو ہدایات کے مطابق وزارتِ صحت نے دہرایا کہ ہر کوئی حفاظتی ماسک ضرور پہنے، مصافحے سے گریز کریں، دفاتر میں 2 میٹر کا فاصلہ بر قرار رکھیں اور کسی کا سامان استعمال نہ کریں۔

سعودی عرب: کروناویکسین کے حوالے سے بڑی خوشخبری

نمازیوں کے لیے ہدایات میں کہا گیا ہے کہ مسجد جاتے ہوئے اپنی جا نماز ساتھ لے کر جائیں، وضو گھر میں بنائیں، نماز میں 2 میٹر کے فاصلے کی پابندی کریں، اور تلاوت کے لیے قرآن پاک کا اپنا نسخہ استعمال کریں۔

شہریوں کے لیے کھانا کھانے کے سلسلے میں بھی ہدایت دی گئی ہے، کہا گیا کہ ایک برتن میں کئی لوگ مل کر کھانا نہ کھائیں، رشتہ داروں اور دوستوں سے ملتے ہوئے مصافحہ اشاروں سے کریں، اپنا درجہ حرارت بھی چیک کرتے رہیں۔

تجارتی مراکز میں خریداروں کے ہجوم سے بچنے، چہرے اور غیر ضروری اشیا کو نہ چھونے، ہاتھوں کو سینیٹائز کرنے اور ماسک استعمال کرنے کی تاکید بھی کی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں